Vodafone MČR ve hře PUBG zakončí českou esportovou sezónu

Finále 11. ročníku Vodafone MČR ve hře PUBG odstartuje už tento víkend. V závěrečném turnaji letošního šampionátu změří své síly 16 nejlepších týmů, které si rozdělí celkovou finanční dotaci 80 000 Kč. Jejich zápasy tak uzavřou českou esportovou sezónu. Turnaj se odehraje on-line a vše důležité odvysílá pořadatelská agentura PLAYzone na svém Twitch kanále.

Na poslední účastníky Vodafone MČR v počítačových hrách čeká celkem 20 map a jejich úkol bude prostý – přežít co nejdéle na neustále se zmenšujícím se prostoru, a zároveň eliminovat maximum svých soupeřů. V sezóně 2020 se z titulu radovala organizace Entropiq. Ta se letos na startu neobjeví, ale hned dva bývalí členové a úřadující mistři ČR se představí v barvách týmu VIKÜRVI. Ten je také podle odborníků největším favoritem na titul. V sestavě se totiž objevuje i hvězda českého PUBG Miroslav „PiXel1k“ Feik. Ten mimo jiné působí jako asistent kouče v TSM, jedné z největších světových organizací. Do pořadí na nejvyšších místech bude chtít zasáhnout také celek ENTERPRISE, jehož CS:GO sekce již na letošním MČR vybojovala stříbrné medaile. 

„MČR bez PUBG by zkrátka nebylo ono. Dlouho jsme hledali možnosti, jak tento turnaj uspořádat a jsem rád, že se nakonec vše podařilo. Česká PUBG komunita je velmi silná a zaslouží si poznat své šampiony. Navíc se jedná o ideální zakončení celého Vodafone MČR v počítačových hrách. PUBG je totiž divácky atraktivní i pro ty, kteří jinak esporty příliš nesledují,“ říká Lukáš Pleskot, výkonný ředitel agentury PLAYzone.

Všechny důležité zápasy budou k vidění na Twitch kanále PLAYzoneCZ, facebookovém profilu Prima COOL a na HbbTV televizních stanic Prima. Strategickým partnerem soutěže se letos opět stal operátor Vodafone, titulárním partnerem turnaje v League of Legends pak Dr. Oetker a pizza Guseppe. Generálními partnery jsou sázková kancelář Tipsport a výrobce počítačů HAL3000, výrobce hardwaru AORUS a výrobce monitorů AOC. Poprvé se partnerem turnaje stal výrobce energetických nápojů Rockstar. Mediálním partnerem turnaje byly herní magazín Score, hip-hopové rádio SPIN a vydavatelství AVERIA LTD. Oficiální podporu poskytlo Vodafone MČR v počítačových hrách statutární město Brno. 

O PLAYzone

Agentura PLAYzone se zaměřuje na pořádání herních eventů, online marketing v herní komunitě, profesionální živé přenosy z herních i neherních akcí a také každoroční pořádaní Mistrovství České republiky v počítačových hrách a Mistrovství České republiky v mobilních hrách, která jsou považována za vrcholné esportové akce roku. Velkou aktivitou je také portál PLAYzone.cz, jenž je nejnavštěvovanějším herním portálem na českém internetu a jehož náplní je každodenní pořádání turnajů a zpravodajství z domácího i zahraničního světa progamingu, společně s celou řadou komunitních aktivit. V roce 2019 se strategicky spojila se stanicí Prima COOL. Cílem tohoto spojení je rozvoj esportu a dále pak zatraktivnění televizního a online vysílání na Prima COOL.

O Vodafone MČR v počítačových hrách 

Vodafone Mistrovství ČR v počítačových hrách je vrcholná akce profesionálního a poloprofesionálního hraní (progamingu) České i Slovenské republiky. Turnaj s dlouholetou tradicí byl obnoven po tříleté pauze v roce 2011 společností PLAYzone, která se stala jeho novým pořadatelem. Více informací naleznete na oficiálních webových stránkách: https://www.mcrpc.cz/.