Riot Games vydává album Sessions: Diana. Všech 43 písní mohou streameři používat ve svých videích

Praha, 14. prosince 2021 – Herní vývojář Riot Games vydává nové album s názvem Sessions: Diana. Stejně jako v případě alba Sessions: Vi se jedná o mix hudby vhodné pro chvíle pohody, kterou dokreslují instrumentální beaty. Sterameři a tvůrci videí opět ocení, že hudbu lze použít ve videích bez starosti o porušení autorských práv. 

Sessions: Diana je dalším dílem vývojáře Riot Games, kterým vzdává hold tvůrcům obsahu. Díky tomuto projektu pomáhá Riot Games vyřešit malou část problémů s autorskými právy, s nimiž se setkávají autoři z celého světa. Sessions je série alb, která jsou „bezpečná pro tvůrce“, což znamená, že je lze streamovat nebo používat ve videích. Ta lze dále zpeněžit bez obav o porušení autorských práv.

Toa Dunn, vedoucí Riot Games Music říká: „Před více než rokem jsme slíbili, že pomůžeme zmírnit některé bolesti, které tvůrci po celém světě pociťují při řešení problémů s autorskými právy ve svých videích a streamech. Sessions je naším plněním tohoto slibu a jsme nadšeni, že můžeme s hráči sdílet další album. Nemůžeme se dočkat, až uvidíme skladby z alba ve videích a streamech.“

Album Sessions: Diana bylo nahráno ve spolupráci s mnoha komunitními umělci, z nichž někteří se podíleli i na Sessions: Vi, například Laxcity, xander., A.L.I.S.O.N, chromonicci a Hanz. Sessions: Diana je druhé vydání v rámci série Sessions a obsahuje 43 skladeb, které si nyní můžete poslechnout na hlavních streamovacích platformách, jako jsou Spotify, Apple Music a YouTube.

Riot Games nadále rozvíjí svou globální fanouškovskou základnu, která dnes činí více než 180 milionů aktivních hráčů a fanoušků ve hrách i mimo ně, přičemž letošní rok vyvrcholil vydáním animovaného seriálu Arcane na Netflixu. V průběhu roku vývojář Riot Games také zdvojnásobil své investice do hudby a v roce 2021 spustil téměř 10 hodin hudby, včetně alb Sessions, Pentakill a Arcane OST s celkovým počtem více než 1 000 000 000 přehrání v roce 2021. Riot plánuje pokračovat a zvyšovat své investice do hudby. 

O Riot Games

Společnost Riot Games byla založena v roce 2006 s cílem vyvíjet, publikovat a podporovat hry, které budou nejúspěšnější na světě v zaměření se na hráče. V roce 2009 vydal Riot svůj debutový titul League of Legends, kterému se dostalo světového ohlasu. Hra se stala nejhranější PC hrou na světě a klíčovým motorem pro explozivní růst esportů 

Jak League of Legends vstoupila do své druhé dekády, pokračuje Riot v jejím vývoji a přináší hráčům nové zážitky v podobě titulů Teamfight Tactics, Legends of Runeterra, VALORANT, League of Legends: Wild Rift a několika dalšími, na kterých pracuje. Riot také buduje svět Runeterra prostřednictvím multimediálních projektů, které zahrnují hudbu, komiksy, deskové hry a připravovanou animovanou sérií Arcane.

Společnost Riot, kterou založili Brandon Beck a Marc Merrill, vede generální ředitel Nicol Laurent, má ústředí v Los Angeles v Kalifornii a má více než 3000 Rioterů ve více než 20 pobočkách po celém světě.