Odstartujte nový rok rostlinně

Lidl se stal partnerem veggie výzvy ProVeg International Veggie Challenge. Všichni zájemci se tak mohou dozvědět, jaké přínosy má rostlinná strava a čím je prospěšná i pro životní prostředí. Výzva potrvá celý leden a už se do ní zapojilo několik tisíc účastníků.

Zájem o rostlinné produkty je stále větší. Našim zákazníkům se proto snažíme vycházet vstříc nejen složením nabídky v prodejnách, ale aktuálně také podporou veggie výzvy. Ta má za cíl poukázat na to, jak prospěšná může být rostlinná strava. Přínosem může být nejen pro zdraví, ale také pro životní prostředí. Pomáhá totiž při boji proti změně klimatu, zachování biologické rozmanitosti a udržitelnějším využívání zdrojů. A kdy jindy s podobnou výzvou začít, než na startu nového roku?

Všichni zájemci zdarma dostanou tipy, recepty a další podporu, každý den se také dozví, kolik CO2, vody, půdy a zvířat ušetří tím, když se budou stravovat více rostlinně. Mohou si totiž zvolit, zda se budou celý měsíc stravovat vegansky, vegetariánsky, nebo zařadí dny bez masa.

Bohatý výběr přímo v prodejnách Lidlu představují výrobky naší klimaticky neutrální značky Vemondo. V nabídce totiž nechybí vegangurty, rostlinné nápoje, rostlinné pomazánky a saláty, ale ani veganské koláče, zmrzlina nebo například veganské mleté Next Level Hack. Samozřejmostí je pak tofu a oblíbený hummus dostupný v několika příchutích. 

Produkty pod privátní značkou Vemondo jsou nabízeny napříč zeměmi, ve kterých Lidl působí. Vybrané výrobky navíc většinou nesou mezinárodní ochrannou známku V-label, díky které můžete veganské a vegetariánské výrobky identifikovat snadno na první pohled. Na podzim získaly veganské výrobky pod značkou Vemondo mezinárodní ocenění International V-Label Awards. Zástupci z Lidlu vybojovali vítězství hned ve dvou kategoriích „Udržitelnost“ a „Speciální cena spotřebitelů“. Odborníci i zákazníci se shodli na tom, že právě produkty Vemondo představují perfektní alternativu k živočišným produktům.

Zájemci se mohou zdarma zaregistrovat na veggiechallenge.cz/lidl 

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 289 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť. 

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

www.twitter.com/lidlcz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika