- Společnost BILLA spouští svou první věrnostní kampaň roku 2022. V prodejnách se objeví od 13. ledna do 29. března.
- BILLA nabízí v boji proti plýtvání jídla a jednorázovým plastům ideální pomocníky pro uchování čerstvých potravin, nádobí značky Tupperware.
- Kampaň je doplněna o tipy nutriční specialistky Terezy Havlínové a soutěž o hodnotné ceny.
Společnost BILLA spouští první věrnostní kampaň v tomto roce. Pro zákazníky přichystala nádobí ověřené značky Tupperware k uchování čerstvých potravin. Na kampani se podílí nutriční specialistka Tereza Havlínová, která zákazníkům poradí, jak efektivněji a zdravě skladovat čerstvé potraviny. Kampaň je podpořena TV a rádio spoty, v onlinu je přichystána soutěž o ceny v hodnotě 250 000 korun.
Od 13. ledna do 29. března mají zákazníci obchodů BILLA možnost získat za nálepky předměty pro zdravé skladování potravin od značky Tupperware. Heslem „Aby zdravé zůstalo čerstvé“ BILLA nabádá zákazníky k omezení plýtvání jídlem, na čemž se české domácnosti podílí dle průzkumů 40 až 50 procenty. Nádobí Tupperwere jim v této iniciativě může pomoci, prodlužuje čerstvost např. ovoce a zeleniny až o tři týdny. Nádobí se navíc vyznačuje dlouhou životností. BILLA nabízí celkem devět produktů zmíněné značky.
Zákazníci nádobí mohou získat za nasbírané samolepky při nákupech za 250 Kč. Za každých 10 nebo 20 nasbíraných nálepek si mohou zakoupit za zvýhodněnou cenu jeden produkt. Doplatky se pohybují v rozmezí od 69,90 Kč po 299,90 Kč. Produkty nelze koupit za plnou cenu a jsou k dostání do vyprodání zásob.
„Značka Tupperware se na trhu vyskytuje už 75 let a za tu dobu se stala spolehlivým pomocníkem při skladování potravin. Záleží nám na tom, aby u nás zákazníci nejen nakoupili kvalitní a čerstvé potraviny, ale aby si je také takto mohli co nejdéle vychutnat v maximální možné kvalitě. Věříme, že přednosti produktů této značky ocení i naši zákazníci,“ uvedla Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace BILLA ČR. „Kampaní zároveň chceme znovu upozornit na množství používaných jednorázových plastů, které se po dobu pandemie koronaviru ještě navýšili. Opakovaným používáním nádob značky Tupperware můžeme v této oblasti opět výrazněji pomoci jako jednotlivci“, dodává Dana Bratánková.
Členům BILLA Bonus clubu řetězec nabízí navíc speciální soutěž o ceny v hodnotě až 250 000 korun. K zařazení do soutěže stačí zakoupit jeden z předmětů z kampaně a nahrát účtenku billa.cz/tupperware/soutez. Výhrou je například wellness pobyt či nutriční poradenství. Rady o zdravém životním stylu poskytne právě Tereza Havlínová, nutriční specialistka, kterou BILLA využívá hned v několika komunikačních aktivitách.
Jak se stát členem BILLA Bonus clubu?
V případě, že ještě nejste členem BILLA Bonus clubu, ale rádi byste se zúčastnili této akce, stačí udělat následující. Buď vyplňte registrační formulář u pokladny, kde ihned dostanete věrnostní kartu, nebo si jednoduše stáhněte do mobilu aplikaci BILLA Czech. Dále stačí už jenom nakupovat v BILLE a sbírat body. Při každém nákupu od 50 Kč získáte jeden BILLA bod. Další body budou automaticky přičítány za každých dosažených 50 Kč při nákupu. Více informací, jak se do klubu přihlásit, zákazníci naleznou na www.billa.cz.
E-mail: d.bratankova@billa.cz
BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši 36,5 mld. Kč (2020), s 245 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty.
Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora. Úspěch privátních značek BILLA potvrzují i ocenění v soutěži Volba spotřebitelů 2021, ve které se na 1. místě umístilo hned 9 produktů z 3 produktových řad společnosti BILLA. Privátní značka masa a masných produktů získala nedávno také ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2020 a titul Czech Superbrands 2021 v kategorii masa a masných produktů.
REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků.
REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených.
REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorfu provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy. Více informací na http://www.billa.cz.