Relaxujte, nabádá své klienty reklamní agentura Proboston

Pražská strategicko-kreativní agentura Proboston Creative zásadně mění svoji tvář. Nová značka zdůrazňuje přednosti, díky nimž si získává své klienty už přes 12 let. 

Co je v Probostonu nového? Všechno. Celá agentura se převlékla do nové vizuální identity, a to včetně webu. S charakteristikou “kreativní” se nyní pojí také výraz “anti-stresová”, čímž v Probostonu odkazují na zážitek klientů ze spolupráce s agenturou, který je profesionální, pohodový a bez stresu.

Chceme zdůraznit to, co je pro nás hlavní. Onen pocit, který spolupráce s námi přináší všem marketingovým manažerům, firmám a značkám, pro něž pracujeme – výsledky, klid a pohodu s vědomím, že mají profesionálního partnera, jemuž mohou důvěřovat,” říká Filip Líbal, Managing Director agentury Proboston.

Podoba nové značky vychází z dlouhých rozhovorů s klienty, zaměstnanci
i vedením firmy. V komunikaci zvolil Proboston klidný tón, nechybí ale ani nadsázka, s níž pracuje ve svých ilustracích Jakub Matoušů, kreativní ředitel agentury.  

„Spousta z našich klientů je s námi opravdu dlouho. Je to samozřejmě kvůli dobře odvedené práci. Ale taky proto, že s námi mohou po zadání trochu vypustit, protože vědí, že dostanou vše včas a perfektně zpracované,” dodává Daniela Matoušů, Client Service Director. 

Představení nového konceptu proběhlo v prosinci a poprvé se s ním setkají stávající klienti agentury, kteří dostali dárkový set s anti-stresovými CBD bonbóny, obalem na mobil rušícím signál a tričkem s telefonním číslem přímo do agentury, na které mohou zavolat, když se budou cítit zavaleni prací. Dále probíhá kampaň na sociálních sítích Facebook a LinkedIn a na vybraných webech. 

Proboston už více než 10 let připravuje všechny digitální kampaně pro T-Mobile a kompletně se stará o jeho dceřiný brand – virtuálního operátora Kaktus. Dalšími dlouholetými klienty jsou například Sberbank, AstraZeneca, Adastra, D.A.S. pojišťovna, Výstaviště či Pinko.