- Společnost BILLA letos uvádí už druhou věrnostní kampaň.
- Řetězec v ní nabízí keramické servírovací nádobí značky Moods.
- Akce potrvá až do 9. března 2022 či do vyprodání zásob a nádobí nelze koupit za plnou cenu a bez členství v BILLA Bonus clubu.
Být členem BILLA Bonus clubu se vyplatí. Společnost BILLA od druhé lednové středy nabízí všem členům svého věrnostního klubu šanci směnit nasbírané elektronické body za keramické talíře, misky a hrnky od belgické značky Moods. Oproti běžné ceně tak zákazníci mohou pořídit zboží až o 77 procent výhodněji.
Keramické nádobí Moods je belgická inspirativní značka, která proměňuje každodenní stolování v zážitek. Řetězec BILLA ve své aktuální kampani od této značky nabízí designové hrnky, misky, velké talíře na hlavní chod, malé dezertní talíře ve dvou barevných provedeních, a to v bílé a tmavě šedé. V nabídce je dále dětská jídelní sada. Celkem tak členové BILLA Bonus clubu mohou vybírat z 9 základních kuchyňských kousků se slevou až 77 procent. Pro získání předmětů z kampaně Moods stačí využít klubové body a doplatit zbylou částku. Bodové rozmezí se pohybuje od 55 do 70 a doplatek od 129, 90 korun do 169, 90 korun.
„Pro zákazníky s kartou BILLA Bonus club se pravidelně snažíme přicházet se zajímavými kampaněmi, ve kterých budou moci vyměnit své nasbírané body za nákupy. Věříme, že nádobí značky Moods mnohé z nich potěší,“ uvedla Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace BILLA ČR.
Jak se stát členem BILLA Bonus clubu?
V případě, že ještě nejste členem BILLA Bonus clubu, ale rádi byste se zúčastnili této akce, stačí udělat následující. Buď vyplňte registrační formulář u pokladny, kde po vyplnění ihned dostanete věrnostní kartu, nebo si jednoduše stáhněte do mobilu aplikaci BILLA Czech. Dále stačí už jenom nakupovat v BILLE a sbírat body. Při každém nákupu od 50 Kč získáte 1 BILLA bod. Další body budou automaticky přičítány za každých dosažených 50 Kč při nákupu. Více informací, jak se do klubu přihlásit, zákazníci naleznou na www.billa.cz.
BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši 36,5 mld. Kč (2020), s 245 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty.
Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora. Úspěch privátních značek BILLA potvrzují i ocenění v soutěži Volba spotřebitelů 2021, ve které se na 1. místě umístilo hned 9 produktů z 3 produktových řad společnosti BILLA. Privátní značka masa a masných produktů získala nedávno také ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2020 a titul Czech Superbrands 2021 v kategorii masa a masných produktů.
REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků.
REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených.
REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorfu provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy. Více informací na http://www.billa.cz.