Na tržiště snadno a rychle. Největší evropský e-commerce integrátor přichází do Česka a obchodníky bleskově napojí na MALL

Praha, 17. ledna 2022 − Populární e-commerce integrátor BaseLinker, který umí snadno a rychle napojit e-shopy na největší online tržiště, přichází do Česka a na Slovensko. Nástroj tak nově mohou využít i čeští a slovenští obchodníci, kteří se díky BaseLinkeru snadno dostanou na MALL a přímo v jeho rozhraní budou moci zalistovat zboží i odbavovat objednávky zákazníků. Z BaseLinkeru lze navíc své zboží vystavit i na další online tržiště včetně polského Allegra či Amazonu.

Nové integrační řešení BaseLinker je vhodné především pro obchodníky, kteří chtějí začít prodávat na MALLu a hledají nejsnazší možnou cestu. BaseLinker ale ocení i ti, kteří již na tržišti prodávají, ale nejsou plně spokojeni se svou stávající formou napojení. BaseLinker umožňuje v jednom přehledném rozhraní zboží zalistovat, odbavit objednávky a také třeba zajistit dopravu skrze MALL Delivery a vytisknout potřebné přepravní štítky.

„Jsme největší evropský e-commerce integrátor a naši službu aktivně využívá více než 15 000 obchodníků. Máme za sebou 15 let vývoje a nabízíme přes 400 integrací. Náš vstup do Česka a na Slovensko znamená, že e-shopy mají nově možnost napojit se na MALL pomocí jednoduchého a spolehlivého nástroje, na který si snadno napojí i třeba svůj účetní a skladový systém,“ popisuje Radek Klouda, ředitel BaseLinkeru pro Českou republiku a Slovensko.

Zájemci o prodej na MALLu mají dnes řadu možností, jak se na největší české online tržiště napojit. Nejmenší obchodníci mají možnost využít manuální napojení a své produkty a objednávky ručně spravovat přímo v přehledném rozhraní MALL Partner. Možné je také napojení přes XML feedy, jako je populární Heureka Feed, skrze vlastní e-shopová řešení, jako je Shoptet či FastCentrik či WooCommerce, a největší obchodníci se napojují přes API. BaseLinker je tedy další možností, jejíž výhodou je primárně možnost vše spravovat na jednom místě a skrze přehledné rozhraní BaseLinkeru obsloužit prodeje napříč všemi svými online kanály. 

„Možnost snadno se na MALL napojit a pohodlně prodávat je jednou z věcí, na které v MALLu usilovně pracujeme již od spuštění partnerského prodeje a máme velkou radost, že spolu s BaseLinkerem můžeme nabídnout další cestu, jak si může obchodník prodej na internetovém tržišti maximálně usnadnit. Věříme, že nám spojení s BaseLinkerem otevře cestu k dalším obchodníkům, kteří s napojením dosud váhali, a naše nabídka čítající 2,6 milionu unikátních produktů se tak ještě rozšíří,“ komentuje spojení s BaseLinkerem ředitel programu MALL Partner Jakub Kováč.

Pro e-shopy prodávající na MALLu má BaseLinker připravenou speciální promo akci, v rámci které obchodníci získají prvních 6 měsíců služby zdarma s neomezeným přístupem ke všem existujícím a novým integracím. Službu si tak budou moci bez obav a bez závazků vyzkoušet a sami posoudit, zda splňuje jejich představy. Velmi prozákaznicky má BaseLinker cenovou politiku nastavenou i po uplynutí zkušebního přístupu. Plná verze služby je zpoplatněna paušální měsíční platbou začínající již na 199 korunách.

MALL Partner je největší české online tržiště, na kterém prodává již více než 2 600 obchodníků. Ti mohou díky silné značce MALLu oslovit miliony nových zákazníků doma i na dalších evropských trzích, kde MALL působí. V rámci prodeje na tržišti získávají přístup k silné e-commerce infrastruktuře MALLu včetně kvalitní dopravy MALL Delivery, husté sítě výdejních míst, špičkové zákaznické péče či marketingové pomoci. Zákazníci mají díky nabídce partnerů možnost nakupovat z tisíců e-shopů v přehledném uživatelském prostředí, které dobře znají, a zboží pořídit s těmi nejlepšími službami na trhu a za jediné poštovné.

O MALL Group

MALL Group je největší e-commerce skupina střední a východní Evropy, jejíž portfolio kombinuje dvě hlavní oblasti: e-commerce a finanční služby pro internetové nakupování. Působí v devíti zemích a s více než čtyřmi tisící zaměstnanci nabízí své služby 130 milionům obyvatel střední a východní Evropy. V roce 2020 doručila svým zákazníkům více než 14 milionů objednávek. Strategií MALL Group je vytvořit kolem samotného nákupu celou platformu rozšiřujících služeb a funkcí, aby se stala synonymem pro e-commerce skupinu 21. století. Je spoluvlastněná investiční skupinou Rockaway Capital Jakuba Havrlanta, skupinou PPF a EC Investments Daniela Křetínského a Patrika Tkáče. Role řídícího akcionáře připadá skupině Rockaway.

Více informací na http://mallgroup.com/ a https://www.mall.cz/o-mall-group.