T-Mobile spouští integrovanou kampaň „Když vám dojdou data”, přiblíží výhody služby Pořád online

T-Mobile startuje integrovanou kampaň „Když vám dojdou data“, která zákazníkům přibližuje výhody služby „Pořád online“. Ta po aktivaci umožňuje uživatelům být online i ve chvíli, kdy vyčerpají data, a je jedním z klíčových prvků nové tarifní generace. Kampaň vznikla ve spolupráci s novým agenturním týmem Ticino ze skupiny WPP, se kterým T-Mobile spolupracuje od ledna.

Kampaň Když vám dojdou data navazuje na podzimní představení generace nových tarifů, s nimiž T-Mobile vyšel vstříc uživatelům a jejich rostoucí spotřebě dat. Cílem stávající kampaně je za pomoci běžných životních situací vysvětlit, k čemu služba Pořád online slouží a jaké výhody může přinést. 

Na jednoduchém příběhu tatínka a nalezeného psa se tak lidé dozví, že i v okamžiku, kdy jim dojdou data a mají aktivovanou službu „Pořád online“, budou jim všechny pro ně důležité aplikace jako chat, jízdní řády nebo počasí fungovat dál.

Kampaň pracuje s online a offline personalizacemi podle chování cílových skupin a situací, ve kterých se právě nacházejí. „Dáváme důraz na srozumitelnost a pracujeme také s personalizací sdělení ve vhodných mediatypech,“ komentuje Ladislav Báča, ředitel značky a marketingové komunikace T-Mobile.

Pro agenturní tým Ticino jde o první zadání, kterým byla zahájena nová etapa spolupráce s T-Mobile. Do vývoje kampaně a produkce se zapojil nejen tým marketingové komunikace T-Mobile, ale i všechny spolupracující agentury napříč jednotlivými specializacemi. Jsme moc rádi, že se nám daří tvořit věci společně a efektivně vše koordinovat. Jsme na počátku spolupráce a věřím, že nás čeká spousta skvělých kampaní a projektů,“ doplňuje Ladislav Báča.

„V této primárně funkční kampani jsme využili příležitosti propojit jednotlivé mediatypy s kontextem, ve kterém je lidé sledují,” říká Jakub Hodboď, který v týmu Ticino vede strategický tým, a dodává: „Těšíme se na nové strategické a kreativní projekty, které s magentovým týmem chystáme během letošního roku.“ 

Název kampaně: Když vám dojdou data

Kreativní agentura: Ticino Team, skupina WPP

Produkční agentura: Creative Embassy

Mediální agentura: MediaCom Praha

Online agentura: Proboston

Nasazení kampaně: 1. 2. – 31.3 2022

Značka: T-Mobile

Produkt: Pořád online

Klient: T-Mobile Czech Republic

Obor: Komerční služby veřejnosti 

Mediamix: Televize, Tisk, Out-of-home (včetně poboček a netradičních formátů na Magenta běžkařských stopách), Online, Social, T-Mobile obchody

Creative Director: Tereza Svěráková

Account Director: Vlastimil Hladík

Režie: Prokop Motl

Strategie: Kim Hofmanová, Jakub Hodboď, Jan Fryč

Mediální strategie: Karel Maxa, Ivana Přidalová, Dino Kafedžič, Vladimír Kuklík, Lukáš Bergl

O společnosti

​​T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,3 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu, provozuje již více než 600 5G vysílačů a svou sítí páté generace pokrývá 25 % obyvatel ČR. Jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.
Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.
T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.
Jednou z priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. Kromě naplňování konkrétních cílů v rámci iniciativy Green Deal se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje i na zmírnění digitální propasti a mentální wellbeing a podporu společensky zodpovědných aktivit. Vůči společnosti jako celku pak přijal auditovatelný závazek že do konce roku 2024 budou mít jeho CSR aktivity přímý dopad na 555 200 jedinců. Společnost cíleně podporuje neziskové organizace i jednotlivce, pomáhá při mimořádných událostech a její zaměstnanci se pravidelně zapojují do řady dobrovolnických aktivit po celé ČR.
T-Mobile je členem národní sítě UN Global Compact a její služby byly již potřetí hodnoceny jako nejlepší v Best-in-test UMLAUT (dříve P3).

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz.