Hornbach zavádí Profisnídaně v hodnotě 100 Kč

Od března letošního roku přichází síť projektových marketů Hornbach s vylepšením oblíbeného bonusu pro své Profi zákazníky. Snídani v hodnotě 100 korun si bude moct dopřát každý zákazník, který se u pokladny při platbě nad 250 korun prokáže kartou HORNBACH ProfiCard.

Profi zákazníci často nakupují v Hornbachu v ranních a dopoledních hodinách a nezbývá jim tak dostatek času na pořádnou snídani. Síť projektových marketů pro ně proto připravila inovaci bonusu Profisnídaně. Zákazník si již nemusí vybírat z pěti předdefinovaných menu, ale dostane poukázku v hodnotě sto korun do bufetu v Hornbachu. Obdrží ji při platbě přímo v prodejně všichni zákazníci s kartou HORNBACH ProfiCard, kteří zaplatí nákup přesahující částku 250 korun do 11:00 hodin. Kupony na Profisnídani se budou vydávat u pokladen prodejen a jejich platnost bude trvat 1 týden. Využít je lze každý den do 11:30 při nákupu občerstvení v bistrech marketů Hornbach. Výběr lahůdek záleží pouze na zákazníkovi. Ten může vyčerpat částku 100 korun, ale není jí limitován. V případě potřeby nákupu přesahujícího hodnotu poukázky si lze jednoduše doplatit. Tato výhoda pro držitele HORNBACH ProfiCard začne platit od 1. března letošního roku. Info na https://www.hornbach.cz/sluzby/profiservis-v-kostce/ 

„V péči o zákazníky, stejně jako i v dalších oblastech prodeje, se Hornbach snaží být vždy o krok napřed. Věříme, že kvalitní a pestrá nabídka zboží a služeb, komfort při nakupování a servis, který našim zákazníkům poskytujeme, jsou spolehlivými důvody, proč se u nás cítí dobře a zůstávají nám věrní,“ vysvětluje David Melo, manažer Profiservisu sítě projektových marketů Hornbach. 

Hornbach komunikaci rozšíření bonusové aktivity Profisnídaně podpoří prostřednictvím plakátů, bannerů a polepů v bistrech svých prodejen, pomocí oddělení Profiservisu, včetně sociálních sítí i svých webových stránek a dalšími komunikačními aktivitami. 

Více informací najdete na: www.hornbach.cz 

V HORNBACHu platí záruka trvale nízké ceny na celý sortiment, nově i zpětně po nákupu, tedy na již zakoupené zboží, více na www.hornbach.cz/ptnc 

Přidejte se k nám na Facebooku – https://www.facebook.com/HornbachCZ 

O společnosti Hornbach: 

HORNBACH je nezávislá rodinná společnost kótovaná na burze. Ve finančním roce 2020/2021 zvýšila čisté tržby o 15,4 procenta na přibližně 5,5 miliardy EUR. Společnost HORNBACH byla založena již v roce 1877 a jako jediná v segmentu pro kutily má za sebou historii sahající přes šest generací. Společnost v současné době provozuje více jak 160 stavebních a zahradních center a online obchodů v devíti evropských zemích, z toho 10 v České republice. 

Koncept prodeje a sortiment výrobků jsou plně orientovány na potřeby zákazníků, kteří realizují své projekty, a také na profesionály. HORNBACH svým zákazníkům zaručuje trvale nízké ceny a zajišťuje si tak prvenství ve svém oboru. Řada nezávislých testů a studií potvrzuje vysokou kvalitu poskytovaného poradenství a také výborný servis. V roce 2020 získal HORNBACH již podruhé za sebou ocenění Nejdůvěryhodnější značky v kategorii Hobbymarkety. Společnost Hornbach patří mezi zodpovědné zadavatele reklamy a podporovatele spolku NELEŽ.

Společnost Hornbach je průkopníkem v oboru, neboť právě ona otevřela první kombinovaný stavební a zahradní market (1968), první velkoplošný „stavební hobby market“ (1980) a první stavební market s integrovaným Drive-in centrem (2003). Těmito kroky opakovaně dokládá svou schopnost inovovat. HORNBACH je několik desítek let významným zaměstnavatelem, v současné době se na úspěchu firmy podílí více než 23 000 zaměstnanců, z toho více než 1 500 v České republice.