Danone má nového marketingového ředitele, stal se jím Marek Ševčík

PRAHA, 8. března 2022 – Společnost Danone oznamuje změnu na pozici marketingového ředitele. Nově tuto pozici zastává Marek Ševčík. Na starosti má především komunikaci rostlinných značek, mléčných výrobků a dětských výživ. Vzhledem k nedávné transformaci společnosti Danone v duchu strategie „Local first“ tuto pozici Marek Ševčík zastává zároveň v České republice a na Slovensku.

Marek Ševčík vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze a absolvoval stáž na Marquette University ve Wisconsinu v USA. Do společnosti Danone vstoupil v roce 2006. Má profesní zkušenosti z marketingu a obchodu. V letech 2013-2017 rozvíjel z Budapešti značku Actimel pro region HCS, v letech 2017-2020 měl na starosti Commercial Development pro rumunský trh.

Marek Ševčík dodává: “Práce mě naučila, že vše začíná u lidí. A že každá krize je zároveň novou příležitostí pro značku i firmu. Rok 2022 už teď ukazuje, že bude velmi jiný než předešlé období a bude potřeba hledat nová řešení.”

O společnosti

Společnost Danone je největším světovým výrobcem čerstvých mléčných výrobků, produktů na rostlinné bázi a světovou dvojkou v kategorii dětské výživy a balených vod. Nabízí celosvětové značky, např. Activia, Actimel, Danette, Kostíci a Fantasia, produkty na rostlinném základě ALPRO, Provamel a produkty dětské a klinické výživy Nutrilon, Hami, Nutridrink, Nutrison, Cubitan, Neocate a další.

Danone v současnosti vlastní nejrozsáhlejší sbírku fermentačních bakterií na světě. Hlavním cílem Danone je přinášet zdraví prostřednictvím jídla co největšímu počtu lidí, téměř 90 % prodejů Danone je v současnosti realizovaných v kategoriích zdravých výrobků. Právě na kvalitu svých výrobků a také na zdraví, které je úzce spojené s životním prostředím a trvalou udržitelností zdrojů na celé, čím dál tím více propojené, planetě, klade společnost Danone dlouhodobě mimořádný důraz.