Startupová platforma CarTrax ukončila spolupráci s LKQ CZ s.r.o. a buduje si vlastní síť servisů

Praha 23. března 2022 – Společnost CarTrax s.r.o., která na českém trhu spustila platformu nabízející fyzické a datové prověrky ojetých vozidel, ukončuje spolupráci se společností LKQ CZ s.r.o. a chce si vybudovat vlastní síť servisních míst, tzv. CarTrax Pointů. Důvodem ukončení spolupráce je neplnění smluvních závazků ze strany společnosti LKQ CZ s.r.o.

V listopadu loňského roku spustila společnost CarTrax provoz unikátní online platformy pro fyzickou i datovou kontrolu ojetých vozidel. Zatímco data o vozidlech z celé Evropy pochází z mezinárodní databáze carVertical, fyzické kontroly vozidel měly probíhat ve více než 300 partnerských servisech společnosti LKQ CZ s.r.o. „V podstatě ihned po ostrém spuštění projektu jsme zaregistrovali potíže zákazníků s čerpáním služeb u partnerských servisů LKQ CZ, což nekoresponduje s našimi standardy a vysokými požadavky na kvalitu nabízeného produktu. Po jednání se zástupci společnosti LKQ CZ jsme bohužel došli k závěru, že LKQ CZ nehodlá plnit uzavřenou smlouvu, a proto další pokračovaní v dohodnuté spolupráci nebylo z naší strany možné. Smlouvu jsme proto s okamžitou platností ukončili odstoupením,“ říká Pavel Foltýn, CEO společnosti CarTrax s.r.o.

Podle Foltýna se tato změna zákazníků společnosti CarTrax s.r.o. však nijak nedotkne. Firma se totiž rozhodla vybudovat vlastní servisní síť tzv. CarTrax Pointů. Podle Foltýna má CarTrax v tuto chvíli předjednanou spolupráci již s několika desítkami servisů po celé České republice. „Akvizice a školení servisů jedou nyní na plné obrátky a věřím, že již koncem měsíce dubna budou služby CarTrax dostupné ve více než 150 CarTrax Pointech po celé České republice,“ vysvětluje situaci Foltýn. Firma navíc připravuje nové funkcionality celého systému, a to včetně beta verze pro zákazníky ze segmentu B2B.Ani plánovaného vstupu společnosti na slovenský a polský trh se podle Foltýna ukončení spolupráce s LKQ CZ s.r.o. nijak netýká: „I na slovenském a polském trhu chceme spolupracovat s jednotlivými servisními partnery napřímo. Kvalita poskytovaných služeb a pozitivní zákaznická zkušenost je pro nás klíčová a model přímé spolupráce se servisními partnery se nám zdá v tomto smyslu jako nejefektivnější, jakkoliv je to mnohem komplikovanější model,“ uzavírá Foltýn.