31. března 2022, Praha – Biopekárna Zemanka představuje nové obaly produktů a novou vizuální identitu. Už od konce března tak zákazníci na pultech prodejen objevují obaly sušenek a krekrů od oblíbené biopekárny s roztomilou ovečku v kakaovém lusku, hořkou čokoládu surfující na kousku kokosu nebo slunečnicovými semínky tančícími kolem kousků sýra. Do konce dubna by už nové obaly měly kompletně vystřídat staré etikety.
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2022/03/Zemanka-nove-obaly-2.jpg)
Nové obaly hrají pestrou škálou barev, používají hravé motivy a lákají běžné spotřebitele k ochutnání potravin v bio kvalitě. „Našim cílem pro letošní rok je začít oslovovat širší veřejnost. Naše nejvěrnější zákazníky tvoří příznivci bio potravin, rodiče malých dětí, nebo lidé s potravinovými alergiemi. Věřím ale, že v Česku žije mnohem více lidí, kteří si začali více uvědomovat, co si dávají na talíře a chtějí si kupovat kvalitní potraviny, které skvěle chutnají,” uvádí změnu vizuální identity majitel Biopekárny Zemanka Jan Zeman.
Biopekárna Zemanka peče v Oříkově na Sedlčansku sladké bio sušenky a slané bio krekry už od roku 2006. Za tu dobu už navázala spolupráci se zvučnými jmény a začala exportovat své produkty do 10 evropských zemí. „Naše vizuální identita se vyvíjí společně s firmou a je odvážná a inovativní. Chystáme se letos na velké projekty v oblasti udržitelnosti, otevíráme svou vlastní vlajkovou prodejnu a na pulty velkých řetězců uvádíme první české cirkulární potraviny. Vstupujeme tak do nové kapitoly Zemanky a naše obaly by to měly odrážet,” komentuje Jan Zeman.
Autorkou nového vizuálu je Klára Voborníková, která stála také za vizuální identitou Dobrý cider nebo nové vizuální identity a kolekce obalů Ivety Fabešové. „Když mě Jan Zeman oslovil ke spolupráci na designu obalů a vytvoření nové identity Zemanky měla jsem obrovskou radost, protože jsem Zemanku a její produkty už dlouhou dobu znala. Pustili jsme se spolu do práce a postupně vznikla nová kolekce obalů s originálními ilustracemi, které kombinují příjemný kresebný styl s potřebou zobrazit skutečné ingredience,” říká o spolupráci Klára Voborníková. „Pro dětské obaly vznikly půvabné imaginativní ilustrace. Jsou to vlastně takové malé příběhy ukryté v každé ilustraci. Jejich navrhování pro mě bylo velkou radostí a já doufám, že stejnou radost udělají také zákazníkům a hlavně těm nejmenším,” dodává Voborníková.
Nové etikety mohou zákazníci nacházet už teď na pultech prodejen Albert, Kaufland, Globus, dm drogerie a také online na Rohlik.cz, Wolt nebo přímo na biopekarnazemanka.cz.
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2022/03/Zemanka_nova-identita-1024x600.jpg)
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2022/03/Zemanka_nove-obaly-1-1024x600.jpg)
Biopekárna Zemanka je český výrobce sladkých bio sušenek a slaných bio krekrů. Byla založena v roce 2006 v malé obci Oříkov u Sedlčan ve středních Čechách. Všechny produkty pečeme podle našich vlastních originálních receptur a s nadšením je připravujeme tak, aby měly nejen vysokou kvalitu, ale i skvělou chuť. Výrobu na počátku řídila Věra Zemanová, profesionální cukrářka a gastronom s více jak 40letou praxí. Jan Zeman vede celou pekárnu a řídí provoz spolu s týmem nadšených kolegů.