HOOFDDORP, 4. dubna, 2022 — FedEx Express, dceřiná společnost skupiny FedEx (NYSE: FDX), která je největším světovým poskytovatelem expresních služeb, dnes oznámila, že její mezinárodní doručovací služba určená e-commerce obchodování, s jistotou doručení do určitého dne, je nyní dostupná zákazníkům ve 24 zemích Evropské unie se spojením na 47 trhů po celém světě.

Po úspěšném startu na 10* trzích v roce 2021 nabízí službu FedEx International Connect Plus (dále jen FICP) v dalších 14 zemích: České republice, Dánsku, Estonsku, Finsku, Irsku, Lotyšsku, Litvě, Lucembursku, Maďarsku, Norsku, Rumunsku, Řecku, Slovensku a Švýcarsku.
„Jsme pyšní a šťastní, že služba FedEx International Connect Plus je nyní dostupná na většině trhů ve východní Evropě,” říká Mariusz Mik, VP Ground Operations Eastern Europe. „Tímto způsobem můžeme zajistit rychlé doručení a ještě lépe propojit poskytovatele e-commerce s jejich zákazníky. To je pro nás zcela zásadní, protože čím víc lidí nakupuje online, tím větší roli hraje spolehlivost, flexibilita, skvělé zkušenosti s doručováním a poměr cena/výkon.”
Služby, jako je FICP, nyní propojují téměř 99 % světového HDP a umožňují obchodníkům v e-commerce zvýšit jejich prodeje v Evropě a v zahraničí. Tyto společnosti budou moci doručit své produkty zákazníkům v Evropě během 1 až 3 dnů, v Severní Americe během 3 až 4 dnů a v Asii, Tichomoří a zbytku světa během 3 až 5 dnů** za atraktivní ceny, což zvýší jejich konkurenceschopnost na trhu.
Wouter Roels, Senior Vice President Marketing International, FedEx Express Europe k tomu uvádí: „Očekáváme, že celosvětově letos přesáhnou online prodeje 5 bilionů dolarů, v roce 2025 dosáhnou 7 bilionů dolarů a vytvoří tak pro evropské obchodníky mnoho nových příležitostí. S nejnovějším rozšířením služby FICP na rostoucí trhy východní a severní Evropy propojí společnost FedEx Express podniky na globálních i vnitroevropských trzích s větším množstvím zákazníků a podpoří je tak v jejich růstu.”
V průběhu pandemie covidu se maloobchodní prostředí proměnilo a zvýšily se jak domácí, tak přeshraniční online nákupy. Spotřebitelský průzkum ve 40 zemích po celém světě ukázal, že v roce 2020 nakupovalo kvůli pandemii 37 % zákazníků častěji online i v zahraničí. Navíc 28 % respondentů souhlasilo nebo rozhodně souhlasilo s tvrzením, že do budoucna budou nakupovat v zahraničních e-shopech ještě víc. Na dotaz ohledně jednotlivých bodů v doručovacím procesu zákazníci uvedli, že nejméně spokojeni byli s rychlostí doručování. Mimo to by si 71 % klientů vybralo raději online prodejce, který nabízí flexibilní možnost doručování, než takového, co tuto možnost nezmiňuje.
Nová služba FICP se vyznačuje spolehlivostí mezinárodní přepravy FedEx a jistotou dne doručení a k tomu navíc i odbornými znalostmi společnosti ohledně celního odbavení a možností sledování zásilky. E-shopy mohou rozesílat upozornění, nakupující zase získají možnost pružně měnit den a místo doručení prostřednictvím aplikace FedEx Delivery Manager®, což jim poskytne přehled, větší kontrolu a pohodlí nad jejich online objednávkami.
Společnosti podnikající v e-commerce i jejich zákazníci se mohou o FICP službě dozvědět více na stránce https://www.fedex.com/cs-cz/shipping/rates/ficp-rates.html .
* Belgie, Francie, Itálie, Německo, Nizozemsko, Polsko, Rakousko, Španělsko, Švédsko a Velká Británie.
** Případná doba přepravy se může lišit v závislosti na zemi původu a doručení. Platí přepravní podmínky. Více na fedex.com, kde se dozvíte všechny detaily služby.
O skupině FedEx
Skupina FedEx (NYSE: FDX) poskytuje svým zákazníkům po celém světě široké portfolio služeb v oblasti přepravy, e-commerce a byznysu. Skupina s ročními tržbami ve výši 92 miliard dolarů nabízí integrovaná obchodní řešení prostřednictvím dceřiných společností, které společně soutěží, spolupracují a digitálně inovují pod uznávanou značkou FedEx. Skupina FedEx, která se trvale řadí mezi nejobdivovanější a nejdůvěryhodnější zaměstnavatele na světě, inspiruje svých téměř 600 000 zaměstnanců k tomu, aby se i nadále soustředili na bezpečnost, nejvyšší etické a profesní standardy a potřeby svých zákazníků. Skupina FedEx se zavázala spojovat lidi a možnosti po celém světě zodpovědně a šetrně a jejím cílem je do roku 2040 dosáhnout uhlíkově neutrálního provozu. Více informací najdete na about.fedex.com.