Nová kampaň Spořitelny rozvíjí koncept #Silnější a zaměřuje se na udržitelnou budoucnost

Nová komunikační kampaň “Společně tvoříme #silnější budoucnost” je součástí dlouhodobého komunikačního konceptu #Silnější, který banka odstartovala loni na jaře. Kampaň tematizuje udržitelnost nejen v ekologickém kontextu, ale zaměřuje se na další aspekty udržitelné budoucnosti, jakými jsou finanční zdraví, vzdělávání nebo inovace. Hlavní tváří aktuální kampaně je opět herečka Jenovéfa Boková, která dominovala již v předchozí kampani Spořitelny. Kampaň poběží od 2. května až do konce července a k vidění bude na všech tradičních kanálech včetně sociálních sítí, pobočkách Spořitelny nebo v kinech Cinema City. TV spot, který bude ke zhlédnutí zejména na TV Nova nebo ČT Sport, opět připravila agentura VMLY&R s produkcí Creative Embassy a v režii dua Wolfberg.

„V předchozí kampani Spořitelna vyprávěla příběh své téměř 200leté existence a motivovala Čechy k sebevědomí a odvaze postavit se na vlastní nohy a prosperovat. Nový televizní spot je zasazen do současnosti a banka se v něm sebevědomě hlásí k podpoře nadčasových řešení a udržitelnému životnímu stylu,” říká Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny. 

„Opět jsme chtěli upřít pozornost na lidi a jejich sílu měnit svět kolem sebe k lepšímu. Tentokrát na to, jak někteří z nás už dnes svými skutky pozitivně ovlivňují naši společnou budoucnost,“ dodává Tomáš Novotný, výkonný kreativní ředitel VMLY&R.  

Dvoudenní natáčení televizního spotu probíhalo z větší části v nově zbudovaných prostorách pražských vysokých škol a také v Centru současného umění DOX. Téma moderních technologií se odehrává na Fakultě chemicko-technologické a komunitní zahrádku se včelími úly na střeše České zemědělské univerzity v Praze. 

“Hlavní hrdinka nám tentokrát ukáže budoucnost udržitelné kuchyně, odhaluje potenciál 3D tiskáren a vezme spolu s celou třídou do vesmíru,” popisuje Tomáš Novotný.

Produkci spotu se zajistila Creative Embassy v čele s Přemyslem Ponáhlým a Janem Kalvodou, kteří jsou známí jako Duo Wolfberg.  

Více o kampani naleznete na stránkách https://www.csas.cz/silnejsi-budoucnost

TV spot je ke zhlédnutí

Profil České spořitelny

Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést skrze poradenství jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,5 milionu klientů a zároveň bankou nejdostupnější – disponujeme největší sítí poboček a bankomatů a naše digitální bankovnictví George je nejvyužívanější bankovní aplikací na českém trhu. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků, ať jde o individuální klientelu, drobné podnikatele, malé a střední firmy až po velké korporace a klienty z veřejného sektoru. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.

  • Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti retailových i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
  • Naše internetové a mobilní bankovnictví George má 1,9 milionu uživatelů a je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
  • Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na systémové změny ve vzdělávání a v sociálním podnikání. Do podpory projektů v těchto oblastech a dalších obecně prospěšných programů investuje každý rok v průměru 60 milionů korun.