Zalando v prvním čtvrtletí prohlubuje vztahy se zákazníky

  • Hrubý objem zboží (GMV) v prvním čtvrtletí vzrostl o 1 % na 3.2 miliard eur
  • Silný růst podílu byznysu spojeného s partnery, jenž nyní tvoří 32 % hrubého objemu zboží (GMV) v Zalando Fashion Store 
  • Výnos 2.2 miliard eur (meziroční ztráta 1.5 %) za posílené EBIT marže -51.8 milionů eur
  • Potvrzení celoročního finančního výhledu pro rok 2022 na spodní hranici růstu hrubého objemu zboží (GMV), růstu tržeb a posílené EBIT marže 

BERLÍN, 5. KVĚTNA 2022 // Zalando vybudovalo hlubší vztahy se zákazníky díky podpoře dalšího rozvoje svého věrnostního programu Plus a rozšířením nabídky v kategoriích Beauty, Lounge, Designer a Pre-Owned. Množství aktivních zákazníků Zalanda se v prvním čtvrtletí zvýšilo o 5.2 % (celkem o 17 % za posledních 12 měsíců) na téměř 49 milionů. V rámci členství v programu Zalando Plus došlo k meziročnímu navýšení o 150 %. Podíl byznysu spojeného s partnery zaznamenal v prvním čtvrtletí silný růst, představuje 32 % hrubého objemu zboží (GMV) v rámci Fashion Store. Tisíce mezinárodních a lokálních byznysů nyní platformu využívají k prodeji ještě většího množství svých módních a kosmetických produktů. Pro Zalando je to důkazem, že je na správné cestě k naplnění cíle, aby do roku 2025 bylo 50% hrubého objemu zboží (GMV) v Zalando Fashion Store tvořeno jejich byznysem spojeným s partnery.

[Celou tiskovou zprávu v angličtině naleznete zde]