25. května 2022, Brno – Novou šéfkou výkonnostního oddělení Betteru se stala jeho zkušená členka Zuzana Talhoferová. Zodpovědnost za vedení a strategický rozvoj PPC sekce převzala po Michaele Šafrové, která odešla na mateřskou dovolenou. Neopouští ani práci pro konkrétní klienty, na starost bude mít například MAPEI, Repromedu, GasNet nebo Moji Ambulanci.

Marketingová specialistka Zuzana Talhoferová je součástí Betteru už tři roky. Během desetiletého působení v oboru si vyzkoušela práci pro agentury i vlastní klienty a bohaté zkušenosti má s e-mailingem, zbožovými srovnávači, RTB a PPC kampaněmi, ale i offline marketingem. Práci v Betteru ze začátku kombinovala s péčí o malé dítě, postupné navyšování úvazku letos vyústilo v nabídku CEO Stanislava Pluháčka na vedení celého týmu.
„Začátky na nové pozici byly hektické, sžít se s vedoucí rolí, zaučovat nováčky a udržet vysoko nastavenou laťku byla výzva. Máme ale skvělý tým a já jsem moc ráda za prostor, který dostávám. Kdo by to byl před lety, kdy jsem horko těžko kombinovala péči o kojence s prací, řekl. Těším se na to, jak společnými silami budeme celé PPC oddělení a s ním i Better a klienty posouvat vpřed,“ doplňuje Zuzana Talhoferová.
O Betteru
Co Better rozhodně není? Nejsme jen další agentura, která bezmyšlenkovitě plní klientovo zadání. Jsme better. Už 17 let se přizpůsobujeme trhu i trendům a pomáháme klientům růst. Naše rozhodnutí a doporučení zakládáme na reálných datech a doplňujeme je o kvalitní vizuál, který jen tak z hlavy nedostanete.