Surikata PR rozšiřuje své portfolio klientů o parfumerie Douglas CZ&SK

Marketingová a kreativní agentura Surikata PR se stará o nového klienta. Od letošního února komunikačně zastřešuje korporátní PR a správu oficiálního profilu na profesní síti LinkedIn společnosti Douglas. Síť parfumerií patří mezi největší prodejce kosmetiky u nás a v Evropě pak má více než 2 000 prodejen.  

Nová spolupráce má přispět k posilování znalosti značky a edukaci zákazníků i obchodních partnerů. Do tuzemska vstoupila parfumerie Douglas v roce 2004, od té doby vybudovala síť 30 kamenných prodejen a 2 e-shopy. V porovnání s rokem 2020 parfumerie Douglas meziročně zvýšila tržby o 20 % a již podruhé za sebou tak překonala miliardový obrat a tržby e-commerce se meziročně vyšplhaly na dvojnásobek. 

„Edukujeme běžného zákazníka a upozorňujeme ho na úskalí tohoto průmyslu. S rozvojem e-commerce se objevilo mnoho nekvalitních kosmetických výrobků od neoficiálních prodejců. Akcentujeme proto, že Douglas je ověřený obchodník spolupracující se značkami napřímo,” říká jednatel PR agentury Martin Šemík. „Dále pracujeme na prohlubování znalosti značky a postavení na českém trhu,” dodává. 

Společnost Douglas si PR agenturu vybrala na základě pozitivních referencí z trhu. Surikata PR dlouhodobě zajišťuje komunikaci luxusní kosmetické značky Sisley Paris nebo Fashion Arena Prague Outletu. Dále se stará o největšího tuzemského poskytovatele call center Conectart a síť optik OpticLab. V nedávné době mezi klienty zařadila také spin-off GeneSpector Innovation, technologický start-up Coworkers.ai anebo výrobce produktů pro osobní péči Kimberly-Clark.