Adform získal ocenění “Customers´ Choice” v letošním ročníku Gartner Peer Insights “Voice of the Customer” za své technologické řešení

Tím, že reklamní technologie obsluhují tak komplexní systém digitální reklamy, je často těžké hodnotit přínos různých dodavatelů reklamních technologií. Porovnávat samostatnou DSP platformu pro DOOH, která obsluhuje pouze tento segment nebo partnera pro detekci podvodné inzerce s robustní sadou nástrojů jako jsou ty od Adformu, je složité.

Do letošního Voice of the Customer report poslalo své recenze více než 90 klientů Adformu. Partneři jsou rozděleni do zákaznických segmentů podle oborů, v nichž působí, dále podle regionu, ve kterém jsou aktivní nebo podle velikosti firmy na základě demografie recenzentů. Adform je součástí dvou segmentů. Prvním z nich je Region EMEA. Adform je jediný dodavatel technologie, který se umístil v kvadrantu “Customer Choice”.

Druhým je umístění v kvadrantu Midsized Enterprise Customers Choice. V této skupině je Adform jediný plně nezávislý a mediálně neutrální vendor dodávající end-to-end služby pro klienty, které sahají od DSP, Ad Serveru, DMP až po řešení pro vydavatele. 

Úplný Gartner report si můžete přečíst zde.

“Našim zákazníkům chceme nabízet propracované a dostupné technologie, které pomáhají zlepšovat jejich každodenní životy. Současně věříme, že zatímco technologie představuje prostředek k dosažení tohoto cíle, je to lidská zkušenost, podpora a znalosti našich kolegů, díky kterým naši zákazníci získávají přidanou hodnotu,” říká Michael Štádler, Country manager pro Českou republiku a Slovensko v Adformu

O Adformu

Adform je jedinou celosvětově působící, nezávislou a plně integrovanou reklamní platformou stvořenou pro účely moderního marketingu. Unikátní technologie Adform Flow spojuje dokonalou uživatelskou zkušenost s modulární, otevřenou a škálovatelnou architekturou, která umožňuje bezproblémovou správu kampaní po celou dobu jejich životního cyklu. Klientům nabízí vylepšenou kontrolu nad kampaněmi včetně dat, která v jejich průběhu získají. Adform svou technologii vylepšující spolupráci mezi lidmi a stroji rozvíjí již od roku 2002.
Více informací se dozvíte na www.adform.com.