Společnost Salesforce rozšiřuje své služby a zahajuje spolupráci s TikTokem

Praha 16. června 2022 – Společnost Salesforce zahajuje spolupráci s TikTokem, aby obchodníkům v Commerce Cloudu usnadnila spolupráci s komunitou TikTok, včetně reklam pro uživatele a lepšího vyhledávání jejich produktů. Toto partnerství je nejnovější investicí do platformy Commerce Cloud, která pomáhá obchodníkům oslovit nakupující, kteří využívají sociální sítě.

Představení novinek: Téměř jeden z deseti nákupů je nyní uskutečněn na sociálních sítích a toto číslo se jen zvyšuje. Vzhledem k tomu, že obchodování na sociálních sítích se stává stále důležitějším, představuje partnerství pro podniky příležitost, jak porozumět dnešním nakupujícím na sociálních sítích a vytvářet tak vysoce personalizovaný obsah pro 1 miliardu uživatelů TikToku měsíčně.

Pohled Salesforce: „Značky, které hledí dopředu, musí být přítomny všude, kde se s nimi jejich zákazníci mohou setkat. Hranice obchodu musí pokrývat jakýkoli jednotlivý kanál a data musí proudit napříč těmito kanály, aby společnosti mohly efektivně poskytovat propojené zážitky,“ řekl Scot Gillespie, GM Commerce Cloud. „Už jsme udělali velký pokrok v tom, že jsme značkám pomohli využít sílu Customer 360 k bezproblémovému propojení se zákazníky na sociálních sítích díky integracím s platformami, jako jsou Facebook a Instagram. Nyní poskytujeme přístup k masivní komunitě TikTok.“

Pro začátek partnerství umožní obchodníkům společnost Salesforce bezproblémově a efektivně budovat svou přítomnost na TikToku tím, že:

Zvyšuje produktivitu obchodníků. Obchodníci tak mohou na TikToku rychle a snadno publikovat své produkty prostřednictvím rozmanité škály reklamních řešení zaměřených na katalogy s jednoduchým nastavením na jedno kliknutí, které synchronizuje již existující katalogy Commerce Cloud na TikToku.

Zajišťuje prvotřídní personalizaci a efektivitu konverzí reklamy s aplikací TikTok Pixel, která obchodníkům umožňuje rychle a snadno analyzovat výkon reklamy a optimalizovat kampaně pro lepší objevování produktů. Pokročilé přiřazování také umožňuje obchodníkům lépe přiřazovat reklamy TikTok a vytvářet publika pro retargeting.

Zvyšuje cesty zákazníka s dynamickými videoreklamami a reklamami s kolekcemi, které inspirují nové publikum napříč kanály. Obchodníci tak mohou snadno přidat a spustit TikTok jako nový prodejní kanál v rámci Salesforce Commerce Cloud.

Pohled společnosti TikTok: „TikTok je domovem nového druhu obchodního zážitku, kde se prolíná komunita, zábava a obchod, což vytváří jedinečné příležitosti k navázání kontaktu se zákazníky a dosažení působivých výsledků,“ řekla Melissa Yang, vedoucí oddělení partnerství ekosystému ve společnosti TikTok. „Jsme nadšeni, že můžeme spolupracovat se společností Salesforce, abychom obchodníkům usnadnili objevování a autentické propojení s komunitou TikTok.“

Rychlá fakta:

  • Podle zprávy společnosti Salesforce State of Connected Customer, dává 57 % zákazníků přednost komunikaci prostřednictvím digitálních kanálů, u spotřebitelů generace Z a mileniálů toto číslo stoupá na 65 %.
  • 61 % spotřebitelů plánuje v příštích třech letech více nakupovat prostřednictvím sociálních sítí.

Další informace:

– Více informací o nabídce Salesforce Commerce Cloud se dozvíte zde.

– Chcete-li se seznámit s nejnovějšími inovacemi Salesforce v oblasti obchodu, zaregistrujte se na konferenci Connections 2022 zde.

O společnosti Salesforce:

Salesforce, světový lídr v oblasti CRM, umožňuje společnostem spojit se se svými zákazníky zcela novým způsobem. Nezveřejněné služby nebo funkce uvedené v této nebo jiných tiskových zprávách a veřejných prohlášeních nemusí být aktuálně k dispozici a nemusí být nabídnuty včas, popřípadě vůbec. Zákazníci, kteří si zakoupí aplikace Salesforce, se musí o svém nákupu rozhodovat na základě funkcí, které jsou aktuálně k dispozici. Hlavní sídlo společnosti se nachází v San Franciscu, své pobočky má ale také v Evropě a Asii. Na newyorské burze společnost obchoduje pod symbolem „CRM“ (NYSE: CRM). Více informací naleznete na: www.salesforce.com.

Novinky o Salesforce můžete sledovat také na twitterovém účtu a blogu:

EU Blog: https://www.salesforce.com/eu/blog

Twitter (the global account): https://twitter.com/salesforce