Daktela vstupuje na slovinský a rumunský trh

Technologická společnost posiluje pozici lídra v CEE regionu a otevírá si dveře na Balkán

Praha 21. června 2022Globální technologická společnost Daktela vstupuje na trh kontaktních center a komunikačního softwaru ve Slovinsku a Rumunsku. Dále tak posiluje svou pozici v regionu střední a východní Evropy. Komunikační řešení, které Daktela vyvinula, používá bezmála tisíc firem po celém světě pro automatizaci komunikace se zákazníky. V loňském roce Daktela vyrostla o 40 % a má v plánu v tempu růstu pokračovat. Expanzi do Slovinska má na starosti Domen Copic, za rumunský trh zodpovídá Mihai Nica.

Expanze Daktely na zahraničních trzích pokračuje v rychlém tempu. Pobočky na Slovensku, ve Velké Británii, Polsku a Maďarsku, ale také na Filipínách a v Dubaji každým rokem rozšiřují své služby, portfolio zákazníků a upevňují působení v daném regionu. Firma pokračuje ve svém záměru stát se v nejbližších letech nejvýznamnějším dodavatelem řešení pro kontaktní centra v CEE regionu a expandovat po celé Evropě. Vstup na relativně velký rumunský a dynamicky se rozvíjející slovinský trh je dalším krokem této strategie. 

„V našem vstupu do Rumunska a Slovinska logicky vidíme velký potenciál. Rumunský trh e-commerce vyrostl během covidu o 26 %, což je mnohem více, než o kolik se elektronický obchod zvětšil například v Německu. Věříme, že do konce roku v Rumunsku získáme minimálně deset nových zákazníků. Slovinsko je pro nás strategickým vstupním bodem na balkánský trh a zároveň nejrozvinutější zemí v regionu. Vysoká úroveň vzdělání i jazyková vybavenost Slovinců pro nás navíc může být příležitost i z pohledu zaměstnavatele,” komentuje krok David Hájek, šéf globální expanze a jeden ze zakladatelů Daktely.

Daktela přitom intenzivně rozšiřuje i své produktové portfolio. Společnost, která se v minulých letech profilovala především jako expert na softwarové řešení pro firemní call centra, dnes nabízí mnohem víc. „Firmě jakékoliv velikosti umožníme, aby dokázala poskytnout komplexní zákaznickou péči skrze všechny dostupné komunikační kanály, ať už se jedná o hlasové volání, e-mail, SMS, Facebook Messenger, WhatsApp nebo další. Umíme ale naplnit spoustu dalších potřeb – postavit aktivní call centrum, vyvinout komunikační nástroje pro obchodníky či personalisty nebo jakékoli jiné řešení pro firemní komunikaci,” uzavírá Hájek.

O Daktele

Česká technologická společnost Daktela má pobočky v České republice, na Slovensku, v Polsku, ve Spojeném království, v Dubaji, na Filipínách a nově také v Maďarsku, Slovinsku a Rumunsku. Svůj systém je schopna dodávat globálně. Nabízí zákazníkům komplexní telekomunikační služby, kde základem je vlastní komunikační software Daktela, k němuž dodává i hlasové a SMS služby v rámci celé Evropy a mnoha dalších států. V současnosti obsluhuje více než 1000 firemních zákazníků všech velikostí.

Více informací na www.daktela.com