Porouchané nebo nabourané auto? Abyste nemuseli po dobu opravy chodit pešky, nabízejí pojišťovny možnost připojištění náhradního auta. Tento zavedený systém však od 22. června bourá Direct pojišťovna, která náhradní auto nabízí zdarma.
Klienti Directu už nikdy nezůstanou bez auta. Pojišťovna totiž od června spouští službu Garance mobility, díky které budou mít nárok na náhradní auto zdarma. Tato výhoda platí pro klienty, kteří mají pojištěné vozidlo, ale také pro ty, kteří mají pojištěný majetek nebo odpovědnost. Službu mohou současně využít také všichni firemní klienti Directu. „Je to revoluční krok, podobnou službu nikdo jiný nenabízí. Pro nás je to potvrzení toho, že klient je u nás na prvním místě. Také je to v duchu naší hodnoty Vždycky něco navíc,“ říká mluvčí Direct pojišťovny Nela Maťašeje.
Spolupráce s Direct auto
Klienti mohou Garanci mobility využít, pokud budou své auto opravovat v některém ze servisů Direct auto, což je sesterská společnost pojišťovny. Tyto servisy jsou zatím v Praze a v Brně a opravují auta značek ŠKODA, AUDI, VW, VW užitkové, SEAT, KIA, FIAT a FIAT Professional. „Jsme tedy ještě na začátku. Postupně každopádně chceme počet značek i síť našich servisů rozšiřovat tak, aby tuto službu mohlo využít co nejvíc lidí,“ podotýká Maťašeje.
I při pravidelném servisu
Na náhradní auto zdarma budou mít klienti nárok při jakémkoliv poškození nebo poruše auta, nemusí tedy jít o škody, na které se vztahuje povinné ručení nebo havarijní pojištění sjednané u Directu. Kromě toho je možné službu využít i při pravidelném servisování auta. „To je obrovský rozdíl oproti náhradnímu autu, které pojišťovny nabízejí jako připojištění. V tomto případě totiž mají klienti právo na tuto službu, jen pokud se jedná o škodu, kterou pojištění kryje,“ upozorňuje Maťašeje.
Direct myslí také na ty, kteří náhradní auto nebudou chtít využít. „V tomto případě jim alespoň objednáme a zaplatíme taxi na cestu ze servisu, případně zpět pro vyzvednutí auta,“ dodává mluvčí.
Více informací najdete www.direct.cz/garance-mobility.