Pipedrive nově umí i česky. Zásluhu na překladu má i pražský tým

Praha, 29. června 2022 – Společnost Pipedrive, která se zabývá vývojem komplexní CRM platformy pro řízení prodejů, nově lokalizovala svůj produkt do českého jazyka. Kromě toho jej nedávno přeložila také do ukrajinštiny, lotyštiny a indonéštiny. Celkově tak Pipedrive podporuje 22 světových jazyků. Za implementací češtiny stojí pražský tým, který na lokalizaci intenzivně pracoval v rámci interního hackathonu koncem loňského roku a následně navázal sérií sezení, kde se po pracovní době překlad dolaďoval. Znovu tak potvrdil svůj status předního vývojářského týmu, který je v rámci Pipedrive hybatelem změn a inovací. 

„Lokalizace do českého jazyka byla součástí strategie Pipedrive již od roku 2020 a vzešla z iniciativy pražského týmu. Ten pracoval na projektu ve svém volném čase a loni na jaře položil základy pro překlad naší platformy. Největšího pokroku jsme dosáhli v rámci interního hackathonu, po kterém následovalo zhruba půlroční ladění a korektury. Vedle práce na nových produktech, funkcionalitách a integracích to bylo pro náš tým vítané osvěžení. Vzhledem k našemu působení v Praze nám dávala lokalizace perfektní smysl, a to jak z hlediska vlastní prezentace, tak i byznysu – na češtinu čekala řada zákazníků, kterým usnadní používání našeho produktu a zprostředkuje násobně více konverzí,” říká Veronika Danielová, produktová manažerka Pipedrive.

Společnost Pipedrive si od počátku dává za cíl lokalizovat nástroj pro zákazníka tak, aby byl plně samoobslužný a klient se tak sám dostal přes všechny procesy od přihlášení po implementaci do týmu až po konverze zákazníků. Výsledkem je lepší uživatelská zkušenost a dostupnost pro malé firmy. Strategie Pipedrive dlouhodobě cílí na rychle rostoucí trhy. Potenciál spatřuje například v Brazílii, Francii, Německu, Švýcarsku, Rakousku, Latinské Americe nebo východní Asii. 

Za lokalizací stojí pražský tým, který v rámci Pipedrive již vyvinul úspěšný nástroj LeadBooster, který se významně podílí na celkovém růstu Pipedrive. Vedle toho se však věnuje dalším aktivitám, jako jsou inkubace nových nástrojů, které pomohou pokrýt celý prodejní cyklus – nyní se zaměřením na zákaznickou podporu, která je pro lepší práci obchodníků klíčová. 

Více o Pipedrive

Pipedrive je přední nástroj pro řízení prodejů a první platforma, která je orientovaná na obchodní a marketingové specialisty. Těm pomáhá držet pracovní postup a soustředit se na aktivity, které jsou pro ně důležité. Startup byl založen v roce 2010 v Estonsku a pobočky má v Tallinnu, Tartu, Lisabonu, Londýně, New Yorku, Praze, Tampě/St. Petersburgu, Dublinu, díky akvizici Mailigenu v Rize a v Berlíně. Pipedrive ke svojí práci využívají obchodní týmy z více než 100 000 firem po celém světě. V České republice má tým 43 lidí, z toho 28 vývojářů a dalších IT specialistů.