WOOD & Company představuje po 30 letech novou vizuální identitu a spouští nový web

Praha 29. června 2022 – WOOD & Company, významná finanční a investiční skupina ve střední a východní Evropě, mění svou vizuální identitu. Ta má jasně podpořit klíčové atributy skupiny, které ji definují a jejichž prostřednictvím promlouvá k okolnímu světu – sebevědomí, zkušenosti, stabilitu a růst. V průběhu následujících měsíců uvede skupina do života novou identitu a webové stránky. Redesignu se dočkají i klientské portály a další formáty, které reprezentují skupinu směrem k veřejnosti. 

„Za posledních třicet let se trh výrazně proměnil. A i když o sobě občas tvrdíme, že jsme tak trochu dinosauři, co se týká přístupu ke klientům, jdeme s dobou. Máme za sebou zkušenosti a řadu úspěšných projektů, které dodávají naší značce respekt a důvěryhodnost. V posledních měsících vytváříme nové investiční příležitosti zaměřené na širší klientelu. Dozrál čas ke změně. Nová identita lépe vystihuje, kdo jsme a kam chceme jít. Věřím, že podpoří modernější vnímání značky,“ říká Vladimír Jaroš, CEO WOOD & Company. 

„Nové směry nevznikají následováním starých pravidel. Ve finančním světě vždy vítězila odvaha, dravost a zdravá kondice. Naše nová identita odráží hodnoty společnosti i nás zakladatelů. Nová identita vzbuzuje emoce, je ambiciózní, troufalá, a to je přesně to, co v současné době potřebujeme. Věřím, že nám pomůže k posílení image silného hráče na trhu,“ doplňuje Jan Sýkora, spoluzakladatel skupiny WOOD & Company. 

Novému logu dominuje červený nápis WOOD podpořený ostrým středem písmene W. „Inspirací při práci byla důrazná slova jako sebevědomí, růst a stabilita. Vycházeli jsme z části fragmentů původního loga, zůstala hierarchie hlavního slova WOOD a doplňující & Company na druhém řádku. Změnili jsme původní patkové písmo na moderní grotest Atyp Bold od písmolijny Suitcase, která připravila toto písmo pro WOOD na míru. Upravili jsme původní zelenou tak, aby značka dostala suverénnější výraz, a sytá červená vtiskla novému stylu moderní energii,“ dodává ke genezi loga Jonatan Kuna ze studia Najbrt, které stojí za vývojem nového brandu. Výrazným grafickým prvkem nové identity je pak symbol ´W´. O exekuci marketingové strategie a PR se postará agentura ShrtCut, která stojí například za přípravou videa k rebrandingu. 

WOOD & Company patří mezi největší obchodníky s cennými papíry ve střední Evropě. Má silnou klientskou základnu mezi institucemi a velkými zahraničními bankami. V posledních letech se začala skupina otevírat širší veřejnosti a expandovat v oblasti správy aktiv. K úspěšným počinům patří uvedení Pilulky na pražskou burzu, otevření úspěšných realitních fondů nebo spuštění první robo-advisory platformy Portu. Ta se stala se 140 tisíci klienty a více než 10 miliardami korun pod správou největší online investiční platformou ve střední Evropě. V letošním roce WOOD & Company rovněž uvedla na pražskou burzu první SPAC a nabídku investičních produktů bude rozšiřovat i nadále. 

Na postupnou změnu obchodní strategie WOOD & Company reaguje i modernizací svého přístupu k marketingu a změnou vizuální identity. Od velmi konzervativního vizuálního stylu se přesouvá k modernímu a sebevědomému brandingu. Ten dotváří i smělý claim „Invest in what you believe in“, který reflektuje DNA společnosti. „Ve WOOD & Company je standardem, že do vlastních produktů vkládají osobní finance nejen všichni tři majitelé, ale často i zaměstnanci, kteří investiční produkty pro klienty vytváří. Proč? Protože našim produktům věříme. Pokud vydělává klient, vyděláváme také, pokud klient prodělává, proděláváme i my,“ vysvětluje marketingová manažerka WOOD & Company, Veronika Holíková. 

Skvělou ukázkou synergie užití nového claimu v praxi je i příklad představení nové identity směrem do firmy, které proběhlo na začátku června. Zaměstnanci obdrželi od vedení společnosti jako dárek hodinky Sequent s novým brandingem WOOD & Company. S dárkem souvisí interní týmová soutěž napříč kancelářemi skupiny o nejvíce nachozených kroků, za kterou vítězný tým obdrží finanční odměnu. Pokud se rozhodne část věnovat na charitu, společnost částku zdvojnásobí. „V rámci soutěže jsme propojili hned několik věcí, které máme rádi a kterým věříme. Ve společnosti Sequent máme podíl a investují do ní i naši klienti. Soutěž probíhá v aplikaci Plus Care od společnosti Pilulka, kterou jsme pomáhali uvést na burzu. Je skvělé vidět, jak dobře může fungovat opakované propojování a vytváření synergií mezi klienty, investicemi i zaměstnanci, a to vše pod jednou značkou WOOD & Company,“ uzavírá šéf marketingu Martin Kodýdek. 

Zajímavostí je, že nové logo WOOD & Company bylo na veřejnosti vůbec poprvé k vidění v rámci závodu Himalayan XTRI v Himalájích v květnu letošního roku. Nový branding otestoval úspěšný triatlonista Petr Vabroušek a v extrémních podmínkách zde byly podrobeny zatěžkávací zkoušce i hodinky Sequent.

Nová vizuální identita, studio Najbrt, náhledy ke stažení: 

https://we.tl/t-M9ulYmZVhN

Video: Nová vizuální identita WOOD & Company:

Video: WOOD & Company x Sequent v Himalájích:

WOOD & Company je významná finanční a investiční skupina s předním postavením na středoevropském trhu. Společnost, založena v roce 1991, má kanceláře v sedmi evropských metropolích – v Praze, Bratislavě, Varšavě, Miláně, Bukurešti, Dublinu a Londýně. Společnost se zaměřuje na poskytování služeb v oblastech corporate finance a kapitálových trhů, obchodování s cennými papíry a správy majetku. 
Více informací o WOOD & Company najdete na wood.cz