Za vysloužilý telefon sleva až 2 000 na nový. Vodafone v aktuální akci motivuje zákazníky k recyklaci

1. září 2022 – Přines starý, dostaneš slevu na nový. Právě tak je možné shrnout aktuální akci Vodafonu, -která je určena všem, kdo chtějí ulevit planetě i vlastní peněžence. Každý, kdo svůj vysloužilý telefon odevzdá na pobočce od 1. do 15. září 2022, získá slevu na nákup nového zařízení až do výše dva tisíce korun. Peníze z recyklace následně poputují na podporu společensky prospěšných projektů Nadace Vodafone, jako jsou například aplikace Záchranka nebo Bright Sky.

Na podzim minulého roku spustil Vodafone podobnou akci s názvem Eco pátek, jejímž prostřednictvím se podařilo zrecyklovat stovky vysloužilých telefonů. Na ni se nyní rozhodl navázat a opětovně nabídnout zákazníkům možnost odměny za šetrnější přístup k planetě.

Aktuální akce je určena pro každého bez ohledu na to, u jakého je operátora a v jakém stavu vysloužilý mobil odevzdá. Slevu až dva tisíce korun je poté možné využít na všechny chytré telefony, které má Vodafone v aktuální nabídce. Výše slevy je odstupňovaná podle toho, na jaký model ji zájemce hodlá uplatnit. 

Při nákupu telefonu Samsung Galaxy S22 128 GB ušetří celé dva tisíce korun, finální cena po slevě tedy bude 20 401 Kč. O tisíc korun levněji pak nový telefon nakoupí každý, kdo si vybere Samsung A53 (cena po uplatnění slevy je 8 901 Kč) nebo jiný model se standardní cenou přesahující deset tisíc korun. Na všechny ostatní modely pak lze uplatnit slevu ve výši 500 korun. Více informací o podmínkách akce je k dispozici na webových stránkách.

Zákazníky podporujeme v recyklaci vysloužilého elektrozařízení celoročně – nepotřebná zařízení mohou v našich prodejnách vracet už od roku 2005 a my prostřednictvím partnerů zajišťujeme jehich další využití. Nyní ovšem nabízíme možnost získat kromě dobrého pocitu i hmatatelnou odměnu v podobě slevy na nový telefon,“ říká Zuzana Holá, ředitelka komunikace a udržitelnosti Vodafonu. A dodává: „Každý, kdo své nepotřebné zařízení odevzdá k recyklaci na pobočce Vodafonu, přitom přispívá kromě ochrany planety i další dobré věci. Peníze z recyklace totiž putují na podporu společensky prospěšných projektů Nadace Vodafone, například aplikace Záchranka, Echo nebo Bright Sky, která pomáhá obětem domácího násilí.“

Pomáháme zákazníkům šetřit přírodu

Když telefon doslouží úplně, je recyklace ideálním řešením. I při koupi nového telefonu však lze zohlednit ekologické hledisko. Vodafone již před časem zavedl  Eco Rating, tedy nezávislý systém hodnocení dopadu telefonů na životní prostředí, kde je možné sledovat jednotlivé parametry, jako je třeba životnost nebo opravitelnost. „Díky Eco Ratingu je možné jednotlivé mobily porovnat mezi sebou a dát každému, komu není stav naší planety lhostejný, možnost vybrat si telefon v souladu s jeho přesvědčením a životními hodnotami,“ vysvětluje Zuzana Holá. V kampani #SwitchToGreen pak Vodafone radí všem uživatelům mobilních telefonů, jak pomocí drobných změn uživatelského chování docílit co největší úspory energie i uhlíkových emisí. 

Udržitelnost je ve Vodafonu důležitým tématem nejen směrem k zákazníkům, ale také ve vnitřním fungování společnosti. Vodafone nakupuje 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů už od roku 2011 a postupně snižuje emise skleníkových plynů ze svého vlastního provozu. Zavedl také povinná kritéria, která nyní hodnotí dodavatele i z hlediska jejich přístupu k udržitelnosti a odpovědnému podnikání. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. 

O společnosti Vodafone

Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě, je největším světovým poskytovatelem připojení k internetu věcí (IoT) a naše technologická platforma M-Pesa v Africe umožňuje 50 milionům lidí těžit z přístupu k mobilním platbám a finančním službám. Mobilní a pevné sítě provozujeme v 21 zemích a ve 48 dalších spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. K 31. březnu 2022 jsme měli více než 300 milionů mobilních zákazníků, více než 28 milionů zákazníků s pevným připojením, více než 22 milionů televizních zákazníků a přes 150 milionů připojených IoT zařízení.

V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 3,9 milionu připadá na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů po celém světě i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení nejpozději od roku 2025. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz