Mezi zuby: Philips přináší na českou scénu nový podcast o zdraví zubů

14. září 2022, Společnost Philips, globální lídr v odvětví zdravotnických technologií, přichází s novým podcastem nazvaným Mezi zuby. V něm se věnuje novým stomatologickým technologiím a postupům. Obsahem a výběrem hostů cílí zejména na odborníky v oboru ústní péče (zubaře, dentální hygienisty, laboranty apod.) a studenty těchto oborů. Vybraná témata však tvůrci zprostředkovávají srozumitelně i pro širokou veřejnost. Podcast je k dispozici na všech běžných platformách, jako je Spotify, Apple Podcasts či Google Podcast a má i vlastní Instagram a YouTube kanál.

Nový podcast Mezi zuby o tématech týkající se zubní hygieny připravuje Philips ve spolupráci se třemi moderátorkami – dentálními hygienistkami Janou Křepelkovou a Kateřinou Hořejší a zubní lékařkou Markétou Faltisovou. Ty společně se svými hosty chtějí přinést pozornost nejen na oblast ústní hygieny, ale zubařskou péči celkově.

„Chceme se dívat na obor stomatologie komplexně a upozorňovat na důležitá témata. Edukaci se věnujeme již několik let formou webinářů, nyní přicházíme s podcasty, které oproti webinářům přináší ze své podstaty několik výhod. Epizodu si posluchači mohou přehrát kdykoliv a kdekoliv a nemusí sedět v konkrétní čas za počítačem, což je vzhledem k jejich zaneprázdněnosti veliká výhoda,“ říká Monika Hanzalová z týmu Philips Sonicare, který za realizací podcastu stojí.

Nový pořad pokrývá mnoho témat týkajících se stomatologické péče. Například jak správně vybavit ordinaci pro dětské pacienty nebo jak by lékaři měli komunikovat s rodičem a dítětem či jak nejlépe ošetřit neslyšící pacienty. Obsah epizod se soustředí zejména na odborníky z oboru, určitá témata jsou ale zajímavá i pro uchazeče o studium dentální hygieny nebo zubního lékařství a samozřejmě také pro zájemce o zdraví a zdravý životní styl. Philips se kromě edukace chce prostřednictvím tohoto podcastu soustředit také na to, aby vytvořil prostředí, v němž odborníci a autoři zajímavých projektů dostávají prostor se vyjádřit. 

„Chceme dát odborníkům platformu, kde mohou představit své projekty, které mohou být zajímavé jak pro kolegy z oboru, tak pro všechny, kteří se zajímají o zdraví svých zubů,“ vysvětluje Hanzalová.

O nových dílech, které vycházejí každé tři týdny, jsou posluchači pravidelně informováni na instagramovém účtu @mezi_zuby nebo newsletterem, který odborníci v oboru odebírají. Podcast se natáčí ve Studiu Podcast Tomáše Cetkovského. S názvem podcastu přišla agentura Bubble, graficky logo zpracovala agentura Kukutch. 


O společnosti Philips 

Společnost Royal Philips je přední globální společnost zabývající se technologiemi a inovacemi ve zdravotnictví a v osobní péči. Zaměřuje se na zdraví obyvatel, kterým pomáhá dosahovat lepších výsledků ve všech oblastech péče o zdraví – od zdravého životního stylu a prevence, přes diagnostiku a léčbu, až po následnou domácí péči. Společnost Philips využívá pokročilé technologie, uplatňuje rozsáhlou znalost klinického a spotřebitelského prostředí a poskytuje tak svým zákazníkům komplexní řešení. Philips je lídrem v oblastech diagnostického zobrazování, obrazem řízené léčby, monitorování pacientů a zdravotnické informatiky, stejně jako v oblastech péče o osobní zdraví. Tržby společnosti, která zaměstnává přibližně 79 000 zaměstnanců a působí ve více než 100 zemích, činily v roce 2021 17,2 miliard eur. Více informací o společnosti Philips naleznete na www.philips.cz