Lidl otevře v Plzni novou prodejnu v ulici Karlovarská

V pondělí 19. září otevře společnost Lidl svou další moderní prodejnu, tentokrát v Plzni, v ulici Karlovarská. Zákazníci tak mohou nakupovat oblíbené produkty v komfortním prosvětleném prostoru, najdou zde také velké úseky vždy čerstvého ovoce a zeleniny, masa, uzenin, mléčných výrobků a pečiva. Díky otevření nové prodejny v Plzni vznikne až 35 nových pracovních pozic.

Koncept prodejen, které Lidl staví, přináší zákazníkům na první pohled zajímavé architektonické pojetí prodejny. Pro komfort při nákupu slouží také široké uličky a velký odkládací prostor u pokladen. Stejně tak i barvy a použité dřevěné prvky dělají z prodejny příjemné prostředí. K dispozici je zákazníkům Wi-Fi zdarma, automatu na kvalitní certifikovanou kávu, kterou si mohou dopřát v zádveří prodejny. 

Součástí prodejny je samozřejmě pekárna, která několikrát za den doplňuje čerstvé pečivo.  

„Při stavbě našich nových prodejen se soustředíme především na zákazníky, kterým chceme nabídnout komfortnější nakupování od začátku až do konce jejich návštěvy. Samozřejmostí je i Wi-Fi připojení zdarma či možnost zakoupení kávy v našem automatu. Myslíme však také na zaměstnance, kterým nový koncept přinese kromě optimalizovaného uspořádání skladových ploch i dostatečné zázemí,” dodal tiskový mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler. 

Zákazníkům je k dispozici 300 parkovacích míst v rámci retailového parku, samozřejmě včetně speciálně vyčleněných míst pro rodiny s dětmi. Díky otevření nové prodejny v Plzni vznikne až 35 nových pracovních pozic. Prodejna bude otevřena denně od 7 do 21 hodin, v neděli pak od 8 do 21 hodin. 

První den otevření bude spojen s podporou 70. mateřská školka v Plzni. Podpoří ji všichni zákazníci, kteří nakoupí za více než 300 Kč. Společnost Lidl totiž daruje této základní škole z každého nákupu nad 300 Kč uskutečněného v první den částku 50 Kč. Za vybrané peníze nakoupí mateřská škola edukační pomůcky. 

O společnosti  

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 299 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop na www.lidl.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulosti výstavbu oblíbených Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz

Více informací naleznete na:  

www.lidl.cz 

www.twitter.com/lidlcz 

www.facebook.com/lidlcesko 

www.instagram.com/lidlcz 

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika