Obrovská porce zábavy kdykoliv a kdekoliv: Televizory Hisense s Antik TV na rok zdarma

Září – Smart televizory s 4K rozlišením a rychlou platformou VIDAA vás přenesou daleko za hranice momentální programové nabídky v běžném vysílacím čase. Díky chytrým funkcím se totiž můžete dostat k vysílání doslova jakéhokoliv žánru přes internet kdykoliv a kdekoliv. Skvělé je, že nejbohatší placený balíček s televizními službami Antik TV teď dostanete k vybraným televizorům Hisense na rok zdarma. Čekají vás stovky hodin seriálů a filmů pro děti i dospělé, hudby, dokumentárních pořadů i sportovních přenosů v češtině, slovenštině i v dalších jazycích. Navíc kdekoliv a v čase, který vám vyhovuje. Dárek v hodnotě téměř 4 000 Kč rozhodně potěší.

Oblíbené stanice a pořady vám domů přinese Antik TV přes internet. Budete je moct sledovat až na čtyřech zařízeních s přístupem k internetu – na dvou chytrých televizorech a dvou mobilech či tabletech. Antik běží na Androidu a iOS, má i vlastní set-top box a nyní už běží i na TV Hisense s vlastním operačním systémem VIDAA.

„Nejobsáhlejší placený balíček Antik TV, který jinak stojí 299 Kč měsíčně, získáte při pořízení některého z široké nabídky smart televizorů Hisense na rok zdarma. Jde o příjemný dárek v hodnotě 3 588 Kč,“ říká Klára Štětinová, brand manažerka Hisense

Nabídka Antik TV aktuálně zahrnuje 162 stanic, téměř vše v HD kvalitě. Vedle českých a slovenských veřejnoprávních televizí, Seznam TV, regionálních stanic a rozhlasových stanic zahrnuje také programovou nabídku komerčních televizí: Nova, Prima, Barrandov, Joj a Markíza. 

Můžete si přitom pustit nejen živé vysílání, ale s Antik TV získáte také přístup k archivům a u některých stanic i k původní tvorbě dřív, než ji uvidí ostatní diváci v běžném vysílání. A to kdykoliv a kdekoliv – i v místech bez příjmu běžných českých nebo slovenských programů pomocí antény. 

Pro skutečné fanoušky však přináší Antik TV mnohem víc. Hlavním tahákem je nabídka sportovních televizí (Sport 1 a 2, Arena Sport 1 a 2, Golf Channel ad.), dokumentárních kanálů (National Geographic, History Channel, Love Nature), filmových kanálů (Filmbox), dětských televizí (Disney, Nickelodeon, Minimax) a hudebních kanálů.

Antik TV nabízí v aplikaci programového průvodce na 14 dní a také televizní archiv, který funguje na televizorech 20 dní dozadu, na mobilech a tabletech pak 10 dní. 

Chytré televizory Hisense vám však otevřou i nové obzory přesně podle vašeho zájmu. Vedle zmíněné Antik TV na nich můžete sledovat i obsah „na zakázku“ z jiných oblíbených placených platforem s obřími videotékami, vlastními balíčky a tarify – Netflix, VOYO, Disney+, nebo Amazon Prime. Mají také předinstalované aplikace včetně českých například pro Lepší.tv, Sledování TV nebo pro fotbalové fanoušky lahůdku – UEFA.TV

Samozřejmě můžete přehrávat i svůj vlastní obsah z mobilu nebo tabletu nebo si přes moderní port HDMI 2.1 připojit Blu-Ray přehrávač a soundbar. 

Televizory Hisense jsou podle nejnovějších údajů zveřejněných agenturou pro průzkum trhu Omdia ve 2. čtvrtletí roku 2022 druhou nejprodávanější značkou televizorů na světě, přitom objem dodávek trvale roste už třetím rokem za sebou. Tato globální technologická společnost má nezpochybnitelný podíl na rychlém růstu odvětví velkoplošných a prémiových televizorů v globálním měřítku, a to i díky sportovnímu marketingu. Například letošní propojení značky Hisense s blížícím se MS ve fotbale přinese očekávané překonání laťky 20 milionů prodaných televizorů Hisense. 

www.hisense.cz, global.hisense.com/ 
Dáváme technologiím smysl.

O společnosti:

Skupina Hisense je předním celosvětově působícím výrobcem inovativního sortimentu technologických produktů, které výrazně zasahují do mnoha oborů spotřební elektroniky – konkrétně domácích spotřebičů, klimatizací, mobilních komunikačních zařízení nebo řešení pro infrastrukturu a zdravotnictví. Na trhu plochých televizorů v Číně je nepřetržitě jedničkou již takřka 14 let, dvojkou pak na trhu chladniček a čtyřkou na trhu klimatizací. Je jediným držitelem ocenění kvality na čínském trhu, který toto hodnocení získal již dvakrát. Hisense je také čtvrtým největším výrobcem smart televizorů na světě. Za 50 let existence vyrostla v globální společnost s přítomností ve 160 zemích a regionech s více než 90 000 pracovníky téměř po celé planetě. Společnost Hisense se zaměřuje na nejnovější technologické trendy a vyvíjí inovativní a uživatelsky vstřícná řešení, která mohou výrazně zvýšit kvalitu života. Své aktivity zakládá na silné distribuční síti po celém světě, zejména v Evropě. Hisense Europe má 27 obchodních jednotek, tři silná výrobní centra a čtyři centra výzkumu a vývoje po celé Evropě. Společnost sdružuje různé značky specializované na různé zákaznické segmenty. Tržby Hisense Europe za posledních několik let zaznamenaly stabilní růst a skupina má tendenci stát se jedním z předních evropských výrobců domácích spotřebičů a spotřební elektroniky s vyspělými funkcemi. Její vizí je stát se spolehlivou, stoletou společností, která dodává chytrá řešení s cílem zlepšit pohodlí a kvalitu života svých spotřebitelů. 

V České a Slovenské republice je společnost Hisense zastoupena od roku 2015. Postavení si postupně buduje nejen v segmentu smart televizorů s úhlopříčkou od 32″ až do 100″ včetně laserových, QLED, mini LED nebo s patentovanou technologii ULED a všemi typy tunerů, ale i smart chladniček, praček, sušiček, klimatizací a malých domácích smart spotřebičů. Portfolio se bude stále v ČR a SR rozšiřovat. Hisense je spojený nejen s technologiemi, jimž dává smysl, ale i se sportem. Je oficiálním partnerem největšího fotbalového svátku – Mistrovství světa ve fotbale, které se uskuteční v Kataru v letošním roce. Je také oficiálním partnerem prestižního prvoligového fotbalového klubu Paris Saint-Germain,  oficiálním sponzorem MS v ženském fotbale (Women EURO 2022) a také partnerem přední e-sportové organizace FNATIC a prvoligového fotbalového klubu SK Slavia Praha.