- Hrubý objem zboží (GMV) vzrostl o 7,1 %; výnosy stouply o 2,9 %; očištěný EBIT se ve třetím čtvrtletí zvýšil na 13,5 milionu eur
- Počet aktivních zákazníků vzrostl 8% a poprvé překročil 50 milionů
- Zavedení minimální hodnoty objednávky zvyšuje ziskovost
- Zalando potvrzuje celoroční výhled a očekává, že výsledky se budou pohybovat na spodní hranici rozmezí
Berlín, 3. listopadu 2022 // Zalando, jedna z předních evropských online platforem pro módu a životní styl, dosáhla ve třetím čtvrtletí růstu. Oproti předcházejícímu roku se počet aktivních zákazníků zvýšil o 8 % a poprvé překročil 50 milionů. Věrnostní program Plus téměř ztrojnásobil počet svých členů. Společnost podnikla efektivní kroky k podpoře ziskovosti a přispěla ke zlepšení zisku a zmírnění dopadu klesajícího spotřebitelského sentimentu.
[Celou verzi tiskové zprávy naleznete ZDE]