Jak maximalizovat prodeje na Black Friday? Tři zaručené tipy pro majitele e-shopů

PRAHA, 22. listopadu 2022 – Mnoho podniků v oblasti e-commerce se chytí do pasti a přistupuje ke dnům nákupní špičky jako ke všem ostatním dnům ve svém oboru. To však může znamenat ztrátu příjmů, potíže s podvody a zákazníky, kteří se již nikdy nevrátí k dalšímu nákupu. Každý e-shop musí být připraven na Black Friday, vánoční nákupy a další vrcholné sezóny, aby byl schopen maximalizovat prodeje a zisky v těchto obdobích. Mnoho podniků se dopouští omylu, protože si myslí, že platby jsou jednoduché a nevyžadují velkou pozornost. Ve skutečnosti víme, že velká část konverzního poměru se ztratí během platby, ale existuje několik věcí, které je třeba udělat, aby k tomu nedošlo. 

Tento obsah je v kompletní podobě dostupný pouze pro členy FeedIT+ (#FULL a #LITE členství).