Soutěž efektivity IEA ocenila 1. místem v gastru projekt na digitalizaci stravenek

Nejvýznamnější česká soutěž efektivity digitálních projektů Internet Effectiveness Awards (IEA) letos opět ocenila nejlepší řešení na českém trhu. Desítky firem po dvouleté pauze způsobené pandemií covid-19 poměřovaly přínosy svých projektů z hlediska jasně měřitelných čísel či naplnění konkrétních cílů. V kategorii Cestovní ruch a gastronomie si odnesla 1. místo motivační platforma Můj Up společnosti Up Česká republika, která se zaměřuje na digitalizaci stravenek i benefitních poukázek a podporu gastra. Odborníci navíc zařadili Můj Up mezi tři nejlepší webová řešení napříč kategoriemi. 

Zástupci všech umístěných projektů z řad desítek agentur a společností převzali ocenění na slavnostním galavečeru v Praze. “Projekt Můj Up je výborným počinem z pohledu digitalizace, kdy všechny uvedené ukazatele hodnotím z pohledu praktického využití velice pozitivně,” uvedl jeden z porotců IEA 2022 na adresu oceněné motivační platformy od Up Česká republika. Další hodnotící vyzdvihli například efektivitu, agilní přístup či rychlost dodání ve velmi krátkém termínu.

„Máme radost, že se naše platforma Můj Up a elektronizace papírových benefitních poukázek na stravování a volnočasové aktivity osvědčila v konkurenci dalších opravdu kvalitních projektů. Ukázalo se tak, že cesta, kterou jsme chtěli naše řešení co nejvíce přiblížit jak zaměstnavatelům, tak i zaměstnancům, je správná,“ říká Stéphane Nicoletti, generální ředitel společnosti Up Česká republika.

Stravenky, benefity i slevy na jednom místě

Digitální platforma Můj Up začala sloužit zaměstnancům firem ke správě účtu vázaného na kartu eStravenka nebo eBenefity v první polovině roku 2019. Od té doby prošla platforma množstvím inovací a rozšíření. Samozřejmostí je možnost spravovat účet jak zaměstnavateli, tak i zaměstnanci na webu i mobilní aplikaci, kde jsou informace o aktuálním zůstatku, přehledu plateb či vyhledávač provozoven. Právě webové rozhraní mujup.cz bylo odbornou porotou zařazeno i mezi tři nejlepší portály letošního ročníku soutěže IEA.  

Uživatelé platformy Můj Up získávají také mnoho výhod ve formě cashbacku, akcí či exkluzivních slev. Součástí těchto služeb je i největší věrnostní gastroprogram v České republice Up Club, v němž je zapojeno více než 10 000 restauračních zařízení, které akceptují platbu eStravenkou. V tomto programu Up ČR odměňuje hosty za útraty eStravenkou v restauracích kreditem, který pak prakticky znamená oběd zadarmo. 

„Od jeho spuštění v polovině roku 2020 jsme už rozdali téměř 120 tisíc obědů. I tato konkrétní a hmatatelná podpora těžce zkoušeného gastro sektoru skrze platformu Můj Up nepochybně přispěla k zisku tohoto ocenění, které hodnotí především efektivitu,“ říká Nicoletti.   

Řešení k lepší atmosféře ve firmě

V neposlední řadě pak Můj Up obsahuje moduly, které pomáhají zlepšovat atmosféru ve firmě a obnovit sociální vazby, které byly v mnohých případech zpřetrhány během pandemie koronaviru. V rámci platformy Můj Up tak mohou zaměstnanci prostřednictvím modulu Pozvání kolegy na oběd vyrazit do restaurace nebo si jednoduše poslat peníze, když jeden z nich uhradí útratu eStravenkou za oba.  

Uvedenými příklady Up Česká republika rozhodně nekončí. Na dalším vývoji řešení Můj Up se neustále pracuje a v současné době se finalizují další služby a inovace, které Up Česká republika plánuje představit již na začátku nového roku. 

Up Česká republika, která zahájila svoji činnost na českém trhu v roce 1995 pod názvem Chèque Déjeuner je součástí mezinárodní skupiny Groupe Up, která je nyní přítomna ve 29 zemích po celém světě. Up Česká republika je předním hráčem v oblasti zaměstnaneckých výhod a HRtech a poskytuje atraktivní a inovativní motivační platformy organizacím, které považují angažované zaměstnance za klíč k obchodnímu úspěchu. Nabízí také řešení v oblasti marketingové komunikace a strategického rozvoje podnikání. Schopnost analyzovat současnou situaci zákazníků a navrhovat a implementovat efektivní systémy výhod a věrnostní programy činí z Up Česká republika jednoho z hlavních lídrů v určování tohoto trendu. Více informací o společnosti na www.upcz.cz.

O soutěži IEA

Ceny Internet Effectiveness Awards se zaměřením na přínosy digitálních projektů již více než 15 let uděluje Asociace dodavatelů internetových řešení. Porota posuzuje efektivitu přihlášených projektů na základě jasně měřitelných čísel nebo splnění stanovených cílů. Měřítkem je tedy přesné a číselné vyjádření efektivity: ROI (return of investment), KP (konverzní poměr), PNO (podíl nákladů na obratu) nebo ROAS (return on advertising spend) či jiné. Jestliže přihlášený projekt číselné metriky neuvádí, porota hodnotí písemné odůvodnění splnění cílů, efektivity a přínosů. Soutěž je rozdělena podle oborových kategorií, ale i podle typu projektu. Soutěžit tak mohou webové prezentace, e-shopy, mobilní aplikace, start-upy, projekty z neziskového sektoru a obecně prospěšné projekty a také online projekty a služby státní správy. Vítězem hlavní kategorie GRAND PRIX IEA 2022 se v letošním ročníku stalo Národní muzeum se svojí aplikací Národní muzeum v kapse.