12. dubna 2023 – Jak moc vlastně spoléháme na své telefony? Stačí jen chvilka nepozornosti a uložená práce, kontakty nebo fotky mohou přijít vniveč. Vodafone proto přichází s možností pojištění nových telefonů nebo tabletů, aby zákazníci měli krytá záda za všech okolností. Pojištění se navíc vztahuje i na cesty do zahraničí a vše lze vyřídit online během několika minut.
Pojištění telefonu nebo tabletu nabízí Vodafone ve dvou variantách – Vodafone Care (od 49 Kč měsíčně) a Vodafone Care Plus (od 79 Kč měsíčně). V obou případech se vztahuje na náhodné poškození, poškození kapalinou nebo pozáruční poruchy. To znamená, že zákazníci mohou zůstat v klidu, pokud si telefon polijí vodou nebo jim nešťastnou náhodou spadne na zem. Vodafone Care Plus však nabízí ještě jednu velkou výhodu – pojištění pokryje i případy, kdy mobilní telefon někdo ukradne.
„V dnešní době máme v telefonech a tabletech často obrovské množství cenných vzpomínek i práci, proto chceme nabídnout našim zákazníkům možnost pojistit si své zařízení už při jeho koupi. U modelů do pěti tisíc stojí základní pojištění aktuálně méně než jedno cappuccino v kavárně. Vše lze navíc spravovat online během několika minut a platbu zákazníkům přidáme do jejich pravidelného vyúčtování, takže nemusí řešit nic navíc,“ říká Simona Lišková, marketingová ředitelka Vodafonu.
Cena, kterou zákazník zaplatí, se pak odvíjí od pořizovací ceny telefonu a vybraného balíčku. Pro představu – Samsung Galaxy A53 5G u Vodafonu zákazníci pojistí již od 99 Kč měsíčně.
Škodu nahlásíte během minuty
Když už se nepříjemnost přihodí, je vyřízení všech náležitostí snadné. Pojistnou událost mohou zákazníci jednoduše nahlásit prostřednictvím online Portálu pojištění Vodafone Care až třicet dní od incidentu. Pro ty, kdo preferují telefonický kontakt, je pak ve všední dny připravena linka (+420) 225 850 254. V případě krádeže je nutné do 8 dnů nahlásit incident na policii a získat referenční číslo trestního oznámení.
„Snažíme se pomáhat zákazníkům, aby takto nepříjemnou situaci zvládli co nejlépe a bez dalších starostí. Mobil nebo tablet, pokud to je možné, opravíme, nebo ho vyměníme za odpovídající model stejné značky. Pokud by takový nebyl k dispozici, dáme na výběr jiné modely srovnatelných parametrů,“ doplňuje Lišková.
Poskytovatelem pojištění je společnost Assurant Europe Insurance N.V. Veškeré informace o produktech jsou dále obsaženy v kompletních Pojistných podmínkách.
O společnosti Vodafone
Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě, je největším světovým poskytovatelem připojení k internetu věcí (IoT) a naše technologická platforma M-Pesa v Africe umožňuje 50 milionům lidí těžit z přístupu k mobilním platbám a finančním službám. Mobilní a pevné sítě provozujeme v 21 zemích a ve 47 dalších spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. K 31. prosinci 2022 jsme měli více než 300 milionů mobilních zákazníků, více než 28 milionů zákazníků s pevným připojením, více než 20 milionů televizních zákazníků a 160 milionů připojených IoT zařízení a platforem.
V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 4 miliony připadají na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů po celém světě i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení nejpozději od roku 2025. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz.