Více než polovina českých a slovenských zákazníků používá pro komunikaci se zákaznickou podporou e-maily. Při jejich větším množství může ale být pro operátory na zákaznické podpoře složité odbavit všechny příchozí požadavky rychle a efektivně. Technologická společnost Daktela tak představila novou funkcionalitu založenou na AI, která je určená právě k automatizaci e-mailové komunikace.
Technologická společnost Daktela představuje novou produktovou inovaci zvyšující automatizaci komunikace a rozšiřuje tak portfolio řešení, která využívají ke svému fungování vlastností umělé inteligence jako je například Daktela AI Agent či Daktela Workforce Management.
“E-mailová komunikace v kontaktním centru dnes zahrnuje mnoho jednoduchých aktivit, které zbytečně zdržují její zpracování a rychlou a efektivní odpověď,” vysvětluje Jiří Havlíček, Chief Technology Officer z Daktely. “Mezi tyto úlohy patří například třídění komunikace nebo volba šablonové odpovědi u jednodušších dotazů. Zejména v těchto případech je časově náročné, aby každou jednotlivou interakci od začátku do konce zpracovával člověk.”
Umělá inteligence od Daktely nově třídí příchozí e-maily do front dle tématu a zároveň je schopná značkování podle předem natrénovaných značek. Operátoři na zákaznické podpoře tak mohou snadněji sledovat příchozí požadavky a rychleji na ně odpovídat. AI od Daktely zároveň díky strojovému učení a umělé inteligenci umí rozpoznat opakující se dotazy v e-mailech a nabídne na ně na základě předpřipravených šablon relevantní návrh odpovědi, čímž se víc než kdy dříve přibližuje funkcionalitě mailbota, a to vše bez nutnosti složité a drahé konfigurace.
Umělá inteligence opět v akci
Vedle těchto řešení na bázi umělé inteligence umožňuje Daktela svým zákazníkům nasadit i řešení samostatně funkčního mailbota, a to prostřednictvím své dceřiné společnosti Coworkers.ai. Tento mailbot byl vytvořen tak, aby na dotazy a požadavky zákazníků odpovídal jako reálný operátor, efektivně interpretoval obsah zpráv a na základě toho poskytoval relevantní odpovědi. Všechny tyto dovednosti jsou možné díky implementaci principů umělé inteligence, na jejichž základě nový Daktela mailbot funguje.
Mailbot může být rovněž nastaven tak, aby dokázal plnit specificky zadávané úkoly, jako jsou například odpovědi na dotazy zákazníků, rozesílání novinek a připomínek týkajících se plánovaných akcí nebo k poskytování informací o produktech a službách.
Zároveň umí poskytovat personalizované odpovědi a podporu zákazníkům v režimu 24 hodin 7 dní v týdnu.
O Daktele
Globální technologická společnost Daktela nabízí zákazníkům vlastní komunikační software a cloudové řešení pro kontaktní centra. Umožňuje firmám pečovat o zákazníky pomocí všech dostupných komunikačních kanálů, jako je hlas, email, SMS, webový chat, Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp či Viber. Vše s nativní podporou v jedné webové aplikaci. V současnosti obsluhuje více než 1000 firemních zákazníků všech velikostí po celém světě. Daktela má pobočky v České republice, na Slovensku, v Polsku, Maďarsku, Spojeném království, Dubaji, na Filipínách a nově také ve Slovinsku a Rumunsku. Vlastníky Daktely jsou zakladatelé Richard Baar a David Hájek a slovenská investiční skupina Sandberg Capital. V roce 2021 dosáhl obrat společnosti 253 milionů korun. Od října 2022 Daktela vlastní většinový podíl ve společnosti Coworkers.ai, která je na českém trhu leaderem poskytujícím vlastní inteligentní chatboty a voiceboty. Více informací na https://www.daktela.com