PRAHA, 13. září 2023 — Colin O’Toole byl jmenován společností Mondelēz International novým marketingovým ředitelem pro Česko, Slovensko a Maďarsko. Tento ostřílený marketér
s bohatou historií ve společnosti Mondelēz je známý svým kreativním přístupem k rozvoji značek založeném na datech. Ve svých předchozích rolích stál O’Toole v čele transformativních marketingových kampaní, zejména kampaně „Generosity“ pro čokoládu Cadbury ve Velké Británii, která sklidila celosvětové uznání za dosažené výsledky. Jeho odborné znalosti v oblasti marketingu lokálních i globálních značek přinesou na středoevropský trh svěží a inovativní přístup.
„Chci vytvořit hlubší pochopení a spojení mezi našimi globálními brandy a lidmi v Česku, Slovensku a Maďarsku,“ řekl O’Toole. O’Toole se také těší, že bude moci pečovat i o další rozvoj oblíbených lokálních výrobků jako jsou sušenky a oplatky Opavia, čokolády Figaro a maďarskou ikonickou tyčinku Sport.
„S jeho znalostmi dynamiky trhů a mezinárodně oceňovanými schopnostmi při řízení značek je O’Toole příslibem posílení pozice společnosti Mondelēz v našem regionu,“ uvedla Ivana Tůmová generální ředitelka pro Česko, Slovensko a Maďarsko.