Společnost Conectart, přední český provozovatel kontaktních center, se opět zařadil mezi špičková evropská centra. Již po páté v řadě postoupil v prestižní soutěži European Contact Centre & Customer Service Awards (ECCCSA) do finále. A to v kategoriích „Most Effective Application of Technology (EX)“ a „Best Use of Data & Insights“, a to za implementaci umělé inteligence do zákaznické péče. Slavnostní galavečer proběhne 21. listopadu v Londýně.
„Je pro nás obrovskou ctí postoupit do finále tak prestižní soutěže, jakou ECCCSA je. Každý rok je konkurence silnější a normy vyšší. Celý proces hodnocení, od detailních rozhovorů po obhajoby, je prověřením našich schopností v praxi. Porota, tvořená experty reprezentujícími globální trh, nastavuje vysoké standardy, kterým se snažíme vyhovět. Nejde jen o samotný úspěch v soutěži, ale o uznání našeho odhodlání, práce a neustálého hledání inovací. V soutěži se porovnáváme s elitou. Zjišťujeme tak, kde stojíme na mezinárodním poli. To je pro nás cennou zpětnou vazbou a motivací do budoucna,“ říká generální ředitel Conectartu Petr Studnička.
Největší tuzemské kontaktní centrum v evropském call centrovém klání postoupilo mezi finálové subjekty již po páté. Což je v rámci českých společností výjimečný výsledek. V loňském roce si z finálového večera společnost jako jediná odnesla ocenění Highly commended za spolupráci s Vodafone a stříbrnou medaili za projekty pro Policii ČR a Linku bezpečí. V minulých letech získala společnost také jednu zlatou, stříbrnou a tři bronzové medaile.
ECCCSA je největší událostí v odvětví péče o zákazníky. Oceňuje evropské organizace, které poskytují výjimečné zákaznické služby. Firmy, které si váží svých pracovníků a klientů, fungují efektivně a snaží se neustále inovovat. Do letošního 22. ročníku se přihlásily organizace z celé Evropy, které bojovaly o ocenění ve 33 kategoriích.
Conectart
Conectart již více než 10 let poskytuje komplexní služby kontaktního centra českým i zahraničním zákazníkům. Ve svém portfoliu má řadu významných společností, například Samsung, Vodafone, MND, Českou spořitelnu, AmRest nebo SAZKAmobil. Conectart vznikl spojením společností Informační linky a Direct Communication. V roce 2017 akvíroval další kontaktní centrum Quality Brands. Sloučením těchto společností vznikl největší poskytovatel služeb v oblasti „Business Process Outsourcing“ (BPO) v České republice, kde v současné době pracuje přes 1 000 zaměstnanců. Společnost Conectart s.r.o. patří do portfolia fondu GPEF III ze skupiny Genesis Capital. Více na www.conectart.cz