The Lamplighters League vychází i s podporou NVIDIA DLSS. RTX ekosystém se neustále rozšiřuje

Ekosystém okolo GPU NVIDIA RTX se každý týden rozrůstá o nové hry a aplikace. Nejnovějším technologickým přírůstkem je NVIDIA DLSS 3.5 s funkcí Ray Reconstruction, která potlačuje šum pomocí AI akcelerované na jádrech Tensor Cores a umožňuje věrnější a detailnější zobrazování ray tracingových efektů. První implementace, která přišla do populárního RPG Cyberpunk 2077 u příležitosti vydání rozšíření Phantom Liberty, zaznamenala mezi odbornou veřejností řadu pozitivních ohlasů:

“NVIDIA DLSS 3.5 v Cyberpunku 2077 je dechberoucí: Nejpokročilejší grafika v historii PC her” – WCCFTech

“Zapnutí Ray Reconstruction je jako zjevení.” – DigitalTrends

“Vypadá to opravdu, opravdu dobře.” – PCGamer

“Náskok společnosti NVIDIA v oblasti výkonu v ray tracingu a kvalitě jeho zobrazení zaznamenává díky DLSS 3.5 obrovský krok kupředu.” – TweakTown

“Rekonstrukce paprsků v DLSS 3.5 je skutečně něco.” – DSOGaming

The Lamplighters League s DLSS a další RTX novinky

The Lamplighters League je taktická strategie s důrazem na postavy a příběh od tvůrců BATTLETECH a trilogie Shadowrun. Tentokrát tvůrci hráče zavedou do alternativních 30. let 20. století, kdy se tyranskému kultu usilujícímu o vládu nad světem postaví hrdinové právě z Lamplighters League.

Již od vydání bude novinka disponovat DLSS 2 pro navýšení snímkové frekvence pomocí AI.

DESORDRE: A Puzzle Game Adventure od SHK Interactive vyšla již v červnu s podporou DLSS 2. V srpnu se stala jednou z prvních her pro Unreal Engine 5.2 na světě a dostala podporu i DLSS 3. A nyní tento logický titul dostává plný ray tracing. Pomocí volně dostupných SDK NVIDIA RESTIR Global Illumination a RESTIR Direct Illumination se tak osvětlení, stíny a odrazy vykreslují jednotnou a kvalitnější path tracingovou technikou, což přispívá k ještě realističtějšímu zobrazení světelných efektů ve hře.

Mezi další hry, které se mohou těšit z podpory RTX technologií, případně jejího vylepšení, tento týden patří:

  • Deliver Us Mars získává podporu NVIDIA Hybrid Ray Tracing Translucency prostřednictvím nejnovějšího update. Technologie vylepšuje odrazy a lom světla. Titul již disponoval DLSS 3, NVIDIA Reflex a ray tracingovanými odrazy a stíny. Novinky lze vidět v novém RTX  traileru
  • Lodestar vychází s DLSS 2.
  • Witchfirevyšlo minulý týden s DLSS 3 a NVIDIA Reflex. Snímkovou frekvenci ve 4K lze znásobit v průměru až 2,3násobně. V akci  možnosti technologie ukazuje nový trailer.

Novinky pro tvůrce obsahu

Na trh přichází Microsoft Surface Laptop Studio 2. Je poháněn GPU GeForce RTX 4060, GeForce RTX 4050 nebo NVIDIA RTX 2000 Ada Generation Laptop v kombinaci s procesory Intel Core 13. generace, až 64 GB RAM a 2TB SSD. Notebook je vybaven jasným, živým 14,4palcovým dotykovým displejem PixelSense Flow, obnovovací frekvencí 120 Hz a technologiemi Dolby Vision IQ a HDR. Bližší informace o novince, která je zajímavou volbou pro tvůrce obsahu, přináší poslední In the NVIDIA Studio blog.

Doporučené odkazy:

Blog o RTX novinkách:        

https://www.nvidia.com/en-gb/geforce/news/lamplighters-league-launching-with-dlss/

(Video) Deliver Us Mars | nový RTX Trailer

(Video) DESORDRE: A Puzzle Game Adventure nový trailer:

(Video) Witchfire | 4K NVIDIA DLSS 3 Comparison

In the NVIDIA Studio blog:

https://blogs.nvidia.com/blog/2023/10/03/cg-geek-blender/