Stěhovací platforma Stěhuju.cz expanduje

Stěhuju.cz má za sebou další úspěšný rok ve znamení růstu, kdy utržilo bezmála 8 milionů korun za rok 2023. Zároveň rozšiřuje své portfolio stěhovacích partnerů a v letošním roce má v plánu expandovat do dalších zemí. Prostředky na expanzi získala společnost mimo jiné z prodeje společnosti na mobilní bez vodné mytí aut, zakladatele Viktora Gutha. Tu spustil v roce 2017 a po více než 7 letech jejího úspěšného fungování se rozhodl soustředit již pouze na Stěhuju.cz. 

Zakladatel společnosti Stěhuju.cz Viktor Guth se svým společníkem Janem Huserkem spustili tuto stěhovací platformu před dvěma lety a úspěšně ji s týmem rozvíjejí. Jen za poslední rok se díky nim přestěhovalo tisíce zákazníků v Česku a na Slovensku. Nyní mají v plánu expandovat i do dalších evropských zemí.

I to byl jeden z důvodů, proč se Viktor Guth rozhodl prodat svůj další projekt Myčkomat, který se specializuje na mobilní ekologické mytí aut. „O prodeji mobilní myčky jsem přiliž neuvažoval, nyní se naskytla ideální příležitost. Dalo nám to kapitál a prostor soustředit se zcela na rozvoj Stěhuju.cz”, vysvětluje Guth a dodává „nyní máme se Stěhuju.cz velké plány, a to nejenom rozšiřovat síť partnerských stěhovacích firem a klientů v ČR, ale také expandovat do okolních zemí.

Platforma Stěhuju.cz funguje již třetím rokem

Zákazníkům tato stěhovací platforma usnadňuje stěhování již od roku 2021. Ve webové aplikaci Stěhuju.cz si stačí pouze navolit, odkud kam se je třeba přestěhovat, z jakého poschodí či zda je v domě výtah a následně si vybrat, jak velké stěhování typově je, a přitom zákazník nemusí znát ani jeho přesné datum. Aplikace mu pak obratem spočítá předběžný odhad ceny. Následně se s ním spojí přidělený manažer, detailněji probere celou zakázku včetně termínu a o více se zákazník nestará. 

„Díky širokému portfoliu prověřených partnerských stěhovacích společností můžeme nabídnout nejen nízkou cenu, ale také jakékoliv časové možnosti. Navíc se snažíme stěhování plánovat tak, abychom vytížili obě cesty, aby auta jezdila co nejméně prázdná, a tím dokážeme cenu opět ještě snížit,” doplňuje Guth. Stěhuju.cz tak šetří nejen peníze, ale i čas na průzkum trhu, který je v případě stěhování a výběru vhodné stěhovací firmy potřeba.

Zajímavost ze stěhování Nejvytíženějším měsícem je duben. V tento měsíc se realizuje až 20 % zakázek z celého roku.