Tempo digitální transformace neustále zrychluje a nově čelí výzvě AI. Stále více firem řeší, jak se na digitální budoucnost připravit a jak v ní efektivně pracovat s umělou inteligencí. 5. ročník Digital Transformation Summitu proto přinese nejnovější zkušenosti, poznatky a inspiraci od českých i nadnárodních lídrů v automatizaci a digitalizaci firemních procesů, obchodu či zákaznické péče.
Srdcem Digital Transformation Summitu (DTS) budou ukázky konkrétních řešení z praxe na poli digitální transformace a automatizace. Ve středu 24. dubna odpoledne se v O2 universum Praha a zároveň i online o své zkušenosti a praktické ukázky podělí 8 lídrů firem, které patří k inovátorům na poli digitalizace a automatizace.
„Prostřednictvím summitu dáváme možnost přiučit se něco praktického a konkrétního od úspěšných firem z různých segmentů ekonomiky. A to ať už člověk pracuje v obchodu, zákaznickém servisu, IT nebo na back office,“ popisuje Jiří Mach, CEO české technologické společnosti Enehano, která je hlavním organizátorem největší konference o digitální transformaci v Česku.
Mezinárodní přesah a konkrétní přínosy
DTS letos otevře Krzysztof Krecikij, Salesforce Regional Director Enterprise Software Sales, který se zaměří na současné praktické aplikace umělé inteligence a na její aktuální i budoucí využití na platformě Salesforce, která je podle společnosti Gartner dlouhodobým celosvětovým lídrem CRM řešení.
Těžištěm celého summitu pak budou hlavně inspirativní příběhy firem a jejich případové studie zaměřené na automatizaci a digitální transformaci. Tajemství svého úspěchu poodhalí společnosti jako Česká spořitelna, Heureka, Bobcat nebo Generali Česká pojišťovna. A své vize představí i nové progresivní firmy a startupy, jako je například Rossie.AI.
Účastníci summitu se dozvědí například to, jak probíhá největší implementace Salesforce v CEE regionu, jaké přínosy má digitalizace pro výrobní firmu, co obnáší konsolidace CRM napříč zeměmi nebo jak prakticky využít AI pro zaměstnance nejen bank či pojišťoven.
Návštěvníci se mohou těšit i na tradičně živý networking, a odnést si tak cenné zkušenosti i kontakty od kolegů z jiných firem i oborů. Celá akce vyvrcholí panelovou diskuzí, ve které budou špičky svého řemesla polemizovat o tom, jak se mění role oddělení prodeje a zákaznického servisu vlivem generativní AI.
Základní informace o akci:
Název: Digital Transformation Summit
Termín: středa 24. 4. 2024, 13:00
Místo: O2 universum Praha + online
Cena: 39 €
Registrace: https://digitaltransformationsummit.cz