Gebrüder Weiss opět potvrzuje své postavení na trhu: Již počtvrté převzal ocenění Czech Business Superbrands

Praha, 18. 4. 2024 – Zástupci logistické společnosti Gebrüder Weiss ČR převzali další ocenění Czech Business Superbrands, jež patří k nejuznávanější nezávislé globální autoritě v oblasti hodnocení obchodních značek. Již počtvrté za sebou ocenili členové odborné komise především vynikající pověst společnosti a její hodnoty, kterých si váží i zákazníci a mají k nim osobní vztah.

„Máme velkou radost z prestižního ocenění, které vyzdvihuje tradiční hodnoty naší firmy. Vážíme si také toho, že jsme díky němu navázali na úspěchy z předchozích tří let a že se nám podařilo obhájit a udržet si postavení na českém trhu,“ uvádí Jan Kodada, ředitel obchodu a marketingu Gebrüder Weiss ČR s tím, že každé ocenění vnímají jako potvrzení kvality poskytovaných služeb a motivaci k neustálému zlepšování servisu pro zákazníky a zavádění technologických inovací.

Pečeť prestiže

Cena Superbrands je uznávána jako speciální ocenění, které na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší z nejlepších značek v téměř 90 státech na pěti kontinentech. Proces udělování pečetí Superbrands má tři kola, přičemž jednotlivé značky se do nominace nemohou přihlásit samy. Systém vychází z databáze všech registrovaných obchodních značek, kterých je v České republice registrováno přibližně 2,1 milionu. Pro tento účel databázi uvolní Úřad průmyslového vlastnictví a teprve na jejím základě je sestaven seznam nominovaných kandidátů. 

Dalším krokem výběrového řízení je spotřebitelský průzkum, který na základě známosti a obliby u zákazníků zúží výběr na seznam semifinalistů. Konečné slovo při udělování titulů Superbrands má odborná komise Brand Council složená z expertů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. „Neustále se snažíme hledat nová řešení, která nejenže zkvalitňují služby pro naše obchodní partnery, ale také přispívají k udržitelnosti. Jsme rádi, že úroveň našich služeb pozitivně hodnotí jak odborná porota, tak i naši zákazníci,“ dodává Jan Kodada.

Obsah obrázku oblečení, Lidská tvář, osoba, úsměv

Popis byl vytvořen automaticky

Gebrüder Weiss ČR převzal počtvrté v řadě ocenění Czech Business Superbrands.

Foto: Gebrüder Weiss

Šárka Hálová, marketingová manažerka Gebrüder Weiss ČR, Marek Těthal, country manager Czech Superbrands, a Jan Kodada, ředitel obchodu a marketingu Gebrüder Weiss ČR.

Foto: Gebrüder Weiss

O společnosti:

Společnost Gebrüder Weiss Holding AG se sídlem v rakouském Lauterachu je globálním poskytovatelem komplexních logistických služeb s přibližně 8 600 zaměstnanci a 180 vlastními pobočkami. Naposledy společnost dosáhla ročního obratu 3 miliardy eur (2022). Její portfolio zahrnuje dopravní a logistická řešení, digitální služby a řízení dodavatelského řetězce. Kombinace digitálních a fyzických odborných znalostí umožňuje společnosti rychle a pružně reagovat na potřeby zákazníků. Rodinná společnost, jejíž historie v dopravním odvětví sahá více než 500 let do minulosti, je dnes díky široké škále ekologických, ekonomických a sociálních opatření považována za průkopníka i v oblasti udržitelného hospodaření. 

V České republice působí společnost Gebrüder Weiss spol. s r.o. od roku 1992, v současnosti zaměstnává 390 zaměstnanců v 10 pobočkách. Poskytuje tuzemské a mezinárodní pozemní přepravy, leteckou a námořní přepravu, skladovou logistiku a komplexní logistická řešení šitá na míru.