Bang & Olufsen: Charles Leclerc novým globálním ambasadorem

Dánská prémiová audioznačka Bang & Olufsen před nedávnem oznámila spolupráci s Charlesem Leclercem. Monacký automobilový závodník se stal novým globálním brand ambasadorem značky. Dánští mistři zvuku budou spolu s Leclercem rozvíjet konverzaci točící se kolem hudby, tvořit kreativní kampaně a eventy. V rámci spolupráce rovněž vznikne produkt v limitované edici.

Fanouškům motosportu je šestadvacetiletý Charles Leclerc známý především jako přední jezdec formule 1. Kromě působivé závodní kariéry si ale monacký závodník vybudoval také pověst talentovaného hudebníka s vášní pro hru na klavír a skládání vlastní hudby. Leclerc se netají tím, že hudba má v jeho životě důležitou roli.

„V mém profesním životě jde především o přesnost a výkon. Zvuk v tomto ohledu sehrává také důležitou roli. Vozy, které řídím, jsou po technické stránce precizní – zvuky, které vydávají, mi předávají důležité informace a ovlivňují rozhodnutí, která musím učinit ve zlomku vteřiny. Pozornost směrem k preciznímu zvuku mě přivedla ke specifickému poslechu, kvalita zvuku má v mém životě zásadní úlohu. Od poslechu muziky očekávám čistý zvuk a vyváženost, které mě přiblíží k interpretovi,“ popisuje Leclerc.

„Už několik let jsem fanouškem společnosti Bang & Olufsen. Její produkty používám každý den. Zvuk je čistý a hřejivý, což mi pomáhá odpojit se od závodního světa, a naopak mě dokáže přenést na místo, kde se cítím spojený s daným umělcem. I proto se mi partnerství se značkou jeví jako přirozené,“ líčí dál Leclerc.

„Jsme rádi, že můžeme Charlese přivítat do našeho týmu. Dohromady sdílíme zájem o výkonnost a řemeslné zpracování produktů. Společnou máme i vášeň pro hudební zážitky, jež nás sbližují s umělci, které máme rádi. Nedokážeme si představit lepšího partnera, který by nám pomohl rozvíjet se a vytvářet komunitu lidí, kteří oceňují krásu zvuku,“ uvádí ke spolupráci CEO Bang & Olufsen Kristian Teär.

Dánská audioznačka v poslední době navázala spolupráci s řadou mladých hvězd – jednou z nich je například čínský M-pop zpěvák Lay Zhang. Bang & Olufsen se tak snaží rozšířit své publikum v řadách generace Z. Charles Leclerc se jako globální brand ambasador značky připojil ke svému kolegovi z formule 1 Fernandu Alonsovi.