Aukce 51. vydání prestižního kalendáře Pirelli na iDNES.cz vynesla 300 000 korun na charitu. Virtuální brýle významně pomohou v edukaci onkologických pacientů.

Čtyřiadvacátá charitativní aukce kultovního kalendáře Pirelli, kterou v úterý 10. prosince 2024 uspořádal portál iDNES.cz ve finále vynesla 300 000 korun. Výtěžek půjde již tradičně na konto Masarykova onkologického ústavu v Brně. Bude využit primárně na pořízení virtuálních brýlí, které pomohou prevenci – významně přispějí k zefektivnění edukace pacientů a porozumění jejich léčby.

„Těší nás, že ani tentokrát nechyběla vůle všech zúčastněných podpořit dobrou věc. Velké díky patří jak vítězi a všem ostatním, kteří se do aukce aktivně zapojili, tak společnosti Pirelli Tyre (Suisse) S.A. – Czech a jejímu manažerovi Zdeňku Vaclovi za každoroční věnování jedinečného kalendáře Pirelli do aukce. Jsme rádi, že výsledná částka opět velmi konkrétním způsobem pomůže pacientům,“ uvedla Miloslava Nováková, ředitelka Corporate Affairs pro Česko a Slovensko mediální skupiny MAFRA.

Vítěz aukce získává 51. edici ikonického kalendáře s podtitulem „Přehodnocení a odhalení“, která obsahuje celkem čtyřiadvacet působivých fotografií objektivem Ethana James Greena. Představuje hold kořenům tohoto cenného obrazového díla, ale zároveň také jejich překročení. 

Díky aukcím prestižního kalendáře na portálu iDNES.cz se pro onkologicky nemocné dosud podařilo vybrat už více než 5,2 milionu korun. 

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví téměř 2,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7 milionů návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 4,4 milionu čtenářů, což představuje 49 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7 milionů reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, titul zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls, virtuální operátor MOBIL.CZ, mobilní aplikace Portmonka, cenový srovnávač a nákupní rádce AkcniCeny.cz, platforma PassMachine pro digitalizaci věrnostních, členských a dalších typů karet či průkazů a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

Do mediální skupiny MAFRA patří také skupina TICKETPORTAL, největší ticketingová společnost v Česku a na Slovensku. 

Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.