PRAM Consulting Patrika Schobera zorganizuje konferenci PR in Cannes

Jediná PR konference pořádaná během známého festivalu Cannes Lions se uskuteční ve středu 18. června 2025 na ikonické pláži Croisette

Praha 17. března 2025 – Vůbec první a jedinou odbornou konferenci zaměřenou na Public Relations v rámci známého oborového „reklamního“ festivalu Cannes Lions letos uspořádá česká agentura PRAM Consulting. Garantem akce PR in Cannes bude mezinárodní organizace International Communications Consultancy Organisation (ICCO), která sdružuje celou globální PR komunitu. Mediálním partnerem je Paul Holmes se svým PRovoke Media a sponzory jsou AMEC, BriefCase, CARMA, FIBEP, IW Group, Team Farner a Worldcom PR Group.
„Během Cannes Lions se PR dlouhodobě příliš neprosazuje, i když v rámci soutěže již delší dobu existuje kategorie public relations, kterou však vyhrávají většinou reklamní agentury. Z pohledu obsahu je Cannes Lions zcela bez špetky PR. Proto jsme si vyzkoušeli mini akci zorganizovat v minulém roce, díky které jsme zjistili obrovský potenciál a poptávku po prezentaci PR a letos přicházíme s celodenní akcí,“ vysvětluje Patrik Schober, zakladatel a majitel agentury PRAM Consulting, který se festivalu Cannes Lions pravidelně účastní.
Konference PR in Cannes se bude skládat z kulatých stolů a panelových diskuzí vedených odborníky, to vše zaměřené na rozvíjející se roli PR při snaze o dosahování obchodních úspěchů klientů. Tomu odpovídá i podtitul letošní konference – „Traditional PR Services Breaking into Solutions for Business“ – který zdůrazňuje, že se PR rozrůstá i mimo tradiční vztahy s médii a stává se základním motorem obchodních strategií, řízené reputace a firemního úspěchu.
„V dnešním nejistém světě je expertní PR nepostradatelným přispěvatelem k obchodnímu úspěchu. Klienti PR agentur potřebují ujištění, že jejich komunikace bude pochopena a doručena efektivně a prostřednictvím AI získají extra hodnotu. Je mi ctí a jsem vděčný všem partnerům a sponzorům za možnost uspořádat akci PR in Cannes, která nám umožní sjednotit globální PR komunitu a prokázat přizpůsobivost našeho odvětví moderním obchodním požadavkům,“ dodává Patrik Schober, který se budoucnosti a novým trendům PR dlouhodobě věnuje a zasvětil jim i svoji knihu Od Public Relations k Leadershipu, která vyšla i v angličtině a globálně se jí prodalo více jak 3000 kusů.
Podrobnosti o konferenci PR in Cannes naleznete na webu iccopr.com/princannes, kde bude brzy spuštěn registrační formulář pro účastníky.
O PRAM Consulting
Společnost PRAM Consulting s.r.o. je zkušenou komunikační agenturou v oblasti public relations, marketingu a podpory prodeje. PRAM Consulting je členem Asociace PR agentur (APRA) a v roce 2009 se stal členem Worldcom PR Group, největší světové sítě nezávislých PR agentur. PRAM je pravidelně certifikován, aby vyhovoval normě Consultancy Management Standard. Poradenství poskytuje na českém a slovenském trhu a své služby dodává i po Evropě prostřednictvím svých partnerů v dalších zemích. Více informací naleznete na: www.pram.cz.