Kaspersky mění PR agenturu v ČR. Nově bude spolupracovat s Taktiq Communications

Praha 28. října 2020 – Společnost Kaspersky zaměřená na kybernetickou bezpečnost uzavřela výběrové řízení na novou PR agenturu v České republice. Spolupráci s vítěznou Taktiq Communications zahájí už od listopadu 2020. Hlavní úlohou Taktiqu bude spolehlivě informovat o kybernetických hrozbách pro organizace a domácnosti v ČR a možnostech jejich ochrany, propojování lokálních a mezinárodních trendů v této oblasti s využitím expertízy společnosti Kasperky i rozširování povědomí o bezpečnosti v online prostoru.

Taktiq Communications vystřídá v této roli agenturu Grayling.

„Hledali jsme agenturu, která spojí expertízu v oblasti kyberbezpečnosti, dlouholeté zkušenosti v oblasti korporátní komunikace s nadšením pro náš obor a ochotou posouvat se neustále dál.  Špičková orientace v dynamickém prostředí a důraz inovace patří mezi stabilní hodnoty společnosti Kaspersky,“ říká Darko Natalić, Corporate Communications Manager Eastern Europe ve společnosti Kaspersky. „V oblasti komunikace jsme se proto rozhodli dát možnost novým nápadům,“ dodává Darko Natalić.

Kaspersky je mezinárodní společností zabývající se kybernetickou bezpečností, která byla založena v roce 1997. Své rozsáhlé odborné znalosti kybernetických hrozeb využívá Kaspersky při vytváření bezpečnostních řešení a služeb nové generace zaměřených na ochranu podniků, kritické infrastruktury, vládních organizací a uživatelů po celém světě. Portfolio společnosti zahrnuje špičkové zabezpečení koncových bodů a specializovaná bezpečnostní řešení a služby sloužící k ochraně před sofistikovanými a neustále se vyvíjejícími digitálními hrozbami. Technologie Kaspersky chrání celosvětově více než 400 milionů uživatelů a 250 tisíc korporátních klientů.

TAKTIQ Communications zajišťuje korporátní a produktové PR, content marketing, včetně komunikace na sociálních sítích, krizovou komunikaci a pořádání eventů. Zajišťuje pozici tiskového mluvčího, dodává na klíč interní časopisy a umí produkovat vlastní obsah: např. nejvlivnější médium o televizní digitalizaci Televizníweb.cz, projekt SlowTV s milionem shlédnutí měsíčně a s úspěchem už několik let pořádá veletrh Makerfaire Prague.