Answear spouští novoroční kampaň „Máš Answear“

Do svého rozvoje díky čerstvému vstupu na burzu  investuje společnost 260 milionů Kč, chce konkurovat největším hráčům na trhu

„Máš styl, máš úroveň, máš to fakt rychle – máš Answear“ zní v novoroční kampani online obchodu s módou Answear. Spot s názvem „Máš Answear“ bude od 4. ledna do 14. února uveden v sedmi evropských zemích, ve kterých Answear působí, a má oslovit všechny věkové skupiny, od generace Z až po matadory ostřílené životem. Kampaň zahrnuje televizní spoty i digitální aktivity a je součástí přicházejícího rozvoje celé značky. V prosinci 2020 totiž vstoupila společnost Answear.com na burzu a díky prodeji svých akcií získala investici v hodnotě 260 milionů Kč. 

„Chceme být trochu expresivnější a oslovit i mladší a stylovější zákazníky, proto naše nová kampaň vyzdvihuje experimentování a zaměřuje se na zážitky a radost z hraní si s módou,“ vysvětluje Eva Balaštíková, manažerka pro Českou republiku a Slovensko. Spotem obchod komunikuje také věrnostní program Answear Club s výhodami jako jsou slevy nebo rychlé dodání do 24 hodin.

Reklamu režíroval mladý filmový tvůrce Łukasz Zabłocki, který se rozhodl použít 35 mm film, díky němuž získal obraz autentický filmový charakter. Kampaň je uvedena v Polsku, České republice, Slovensku, Maďarsku, Rumunsku, Ukrajině a Bulharsku a zahrnuje 30″ a 15″ televizní spoty i digitální aktivity. Komunikační strategii a hlavní myšlenku kampaně vytvořila polská agentura Feeders, produkci zajistila společnost Papaya Films. 

V Česku se kampaň objeví na TV kanálech společnosti Nova Group – TV Nova, Nova Cinema, Nova Action, Nova 2, Nova Gold, na sociálních sítích Facebook, Instagram a Youtube, v newsletteru společnosti i prostřednictvím display reklamy.

„Chceme kampaň v TV odstartovat hned v lednu a držet se v televizi po celý rok. Je to náš první krok v rámci nové strategie – být blíže širší skupině zákazníků, komunikovat naše hodnoty skrze masová média a díky tomu představit Answear lidem, kteří o nás doposud neslyšeli. Doteď jsme realizovali především online aktivity, ale díky vstupu na burzu na konci roku 2020 a nově získaným prostředkům se chceme silněji soustředit na komunikaci naší značky,“ doplňuje Eva Balaštíková, manažerka pro Českou republiku a Slovensko.

Novoroční kampaň „Máš Answear“ se uskuteční v takovém rozsahu díky čerstvému vstupu společnosti Answear.com na burzu s IPO 25 PLN. „Prosincový prodej akcií přinesl naší společnosti investici přibližně 260 milionů korun, která přispěje k jejímu dalšímu rozvoji. Díky ní bude moci Answear expandovat na nové trhy, posílit marketingové aktivity na stávajících trzích nebo rozvinout vlastní značku answear.LAB. Hlavním cílem čerstvého vstupu na burzu je však záměr konkurovat největším hráčům na trhu,“ vysvětluje Krzysztof Bajolek, majitel Answear.

V roce 2021 se chystá společnost rozšířit své aktivity do Ruska a Kazachstánu. V následujících letech pak plánuje vstoupit do Litvy, Lotyšska, Estonska a zemí jižní Evropy. 

Reklamní spot: https://youtu.be/V_zONTU5Tcs

O NÁS

ANSWEAR.com byl založen v prosinci 2010 a naplno své služby odstartoval v únoru 2011. K vytvoření vlastní značky přispělo mnoho úspěchů na polském i zahraničním trhu (měřeno neustále rostoucím počtem spokojených zákazníků a cen v průmyslu). ANSWEAR je jedinečná kolekce oblečení pro ty, kteří rádi vypadají módní i styloví za každých okolností. Je to reakce na potřeby současného spotřebitele, který sleduje aktuální trendy a rád experimentuje s módou. Společnost se neustále rozrůstá a aktuálně působí již v sedmi zemích. Miliony zákazníků v Polsku, České republice, Slovensku, Rumunsku, Ukrajině, Maďarsku a Bulharsku už u ní mohou nakupovat. Pro nákup mohou zákazníci použít také mobilní aplikaci dostupnou jak pro platformu Android, tak pro systém iOS.

Původem polský online obchod s módou Answear.com vznikl v roce 2011, kdy ho založil Krzysztof Bajolek, zkušený obchodník, který se v oblasti módy pohyboval už přes 20 let. Bajolek dříve vlastnil podíl u módních značek Mohito a House a jeho prodejem v roce 2008 získal kapitál, aby mohl své aktivity přesunout ze standardního maloobchodního prostředí do rychle se rozvíjejícího e-commerce, který se v roce 2011 v Polsku právě dostával na vzestup. Firma každoročně expanduje a aktuálně působí na 7 trzích v oblasti střední a východní Evropy. Centrála firmy i sklad se nachází v Krakově, v minulém roce se společnost přesunula do nových, větších prostor – jak zázemí kanceláří, tak sklad – který má nově rozlohu 40 000 m2. Paralelním byznysem Krzysztofa Bajolka je rozvoj módní značky Medicine (https://wearmedicine.com/), ve které v roce 2010 viděl potenciál, koupil ji, provedl rebranding a změnu obchodní strategie. V současné době Medicine provozuje přes 80 obchodů po celém Polsku 

a v několika dalších zemích funguje coby franšíza (3 obchody se nachází také ve východním Slovensku). Medicine dlouhodobě spolupracuje s mladými ilustrátory a tatéry, v září tohoto roku se uvedl kolekce se spisovatelkou Dorotou Maslowskou. Na polském trhu drží Answear pevnou pozici, obdobnou k Zootu a jeho aktivitám na českém trhu cca 5 let zpět. Mezi hlavní konkurenty na českém trhu patří Zalando, About You, E-obuv, Bibloo a Zoot.