Vánoční sbírka na iDNES.cz vynesla více než 1 milion korun. Čtenáři tak pomohli Filipovi k bezbariérovému bydlení a podpoří i další

Ve Vánoční sbírce, kterou na přelomu roku tradičně už několik let pořádá redakce iDNES.cz mediální skupiny MAFRA spolu s Nadací AGROFERT a Kontem Bariéry, se od adventu až do Tří králů nakonec podařilo vybrat neuvěřitelných 1 075 035 korun. Díky obrovské podpoře čtenářů iDNES.cz tak bude možné nejen přispět studentu Filipu Strnadovi na bezbariérové bydlení a pomoci mu tak po úrazu k větší soběstačnosti, ale také zajistit nezbytné pomůcky pro zkvalitnění života několika dalších handicapovaných klientů Konta Bariéry.

V rámci patnáctého ročníku Vánoční sbírky iDNES.cz přispělo celkem 961 dárců a průměrný dar je 1 118 korun na každého. 

Na pokrytí nákladů spojených se zajištěním bezbariérového bydlení pro Filipa bude věnována částka 700 000 korun. Celý Filipův příběh naleznete zde: https://www.idnes.cz/onadnes/vztahy/filip-strnad-vanocni-sbirka.A201124_105348_ona-vztahy_jup

„Děkuji všem dárcům, kteří Filipa podpořili. Děkuji za finance, které poslali, ale především děkuji za  důkaz, že nám ani tato složitá doba nevzala chuť pomáhat. A to je, myslím, do začátku nového roku ta nejlepší zpráva,“ vzkázala čtenářům iDNES.cz Zuzana Tornikidis, ředitelka Nadace AGROFERT. 

„Moc mě těší, že díky našim čtenářům pomůžeme Filipovi k tomu, aby se mohl pokud možno co nejdříve zapojit do života a byl v rámci možností nezávislý na druhých. A díky úžasnému výsledku sbírky navíc umožníme kvalitnější život i dalším, kteří pomoc nutně potřebují,“ řekla Naděžda Petrová, šéfredaktorka zpravodajského portálu iDNES.cz.

Zbývající částka pomůže postupně dalším klientům Konta Bariéry na doplacení nezbytných pomůcek: Lukášovi (27 let), který se narodil bez části ruky a nohy, přispěje částkou 100 tisíc korun ke sbírce na bionickou ruku a naplní tak jeho sen. Mirkovi (32 let) přispěje na doplatek vozíku s freewheelovým kolečkem částkou 71 296 korun. Hance (24 let) přidá na chodící kolo Linker 59 590 korun a Mirkovi (43 let) přispěje částkou 75 tisíc korun na atypický vozík, který mu zkvalitní život. 

Všem dárcům poděkovala také Božena Jirků, ředitelka Nadace Charty 77 – Konta Bariéry: „Čtenáři iDNES.cz nás v letošní sbírce opět nezklamali. Nastaly časy, které jsme ještě nezažili a mnohé přiměly k tomu přehodnotit své životní priority. O to víc si vážím té obrovské vlny solidarity od dárců a sponzorů, která nás posiluje v další práci.“ 

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,2 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,5 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,1 milionu čtenářů, což představuje 57,7 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,5 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.