Jan Hanuš se stal novým CEO MALL Group

Praha, 8. ledna 2021 − Od 1. ledna 2021 se novým ředitelem (CEO) MALL Group stal Jan Hanuš. Do MALLu přichází po dvouletém působení ve funkci CEO Telenor Hungary. Předsedou představenstva zůstává Jakub Havrlant, který bude nadále zodpovědný za strategický rozvoj MALL Group.

Po odchodu Oldřicha Bajera v polovině loňského roku byla MALL Group řízena čtveřicí manažerů, kteří společnost provedli turbulentním covidovým obdobím. MALL za tu dobu vybudoval největší marketplace na českém internetu, díky kterému došlo k obrovskému rozšíření sortimentu na téměř 1,5 milionu položek v nabídce. Úspěšně se také zaměřil na posílení výdejních míst a rozšíření způsobu dopravy. MALL Group během posledního roku rovněž výrazně posílila pozici na slovinském a chorvatském trhu a dokončuje plánovaný posun k profitabilitě, který by měl potvrdit ziskový Q4 2020.

Jan Hanuš patří mezi zkušené vrcholové manažery. Kromě působení v Telenoru Hungary Hanuš v minulosti pracoval jako CEO společnosti Emco nebo Kostelecké uzeniny. Podílel se též na vedení potravinářských firem Douwe Egberts, Vitana a Yoplait.

Ke svému nástupu do čela MALL Group Jan Hanuš říká: „Přicházím do společnosti, která se může právem pyšnit unikátní zákaznickou službou, která je podpořená technologickou a logistickou infrastrukturou na špičkové úrovni. Výsledky této strategie jsou vidět již na současných výsledcích celé skupiny, kdy meziročně rosteme o 30 procent. Mým cílem je další posílení pozice MALLu na všech regionálních trzích a jeho další růst. Hodně si slibuji od dalšího rozvoje marketplacu a programu MALL Partner.“

Předseda představenstva Jakub Havrlant k jmenování Jana Hanuše uvedl: „Honzův příchod představuje další posílení managementu skupiny. Jde o manažera s bohatými mezinárodními zkušenostmi v oblasti retailu a technologií a věřím, že nám pomůže naplnit naši strategii zaměřenou na silný růst a zároveň udržitelnou profitabilitu se silnou účastí na devíti evropských trzích.“

O MALL Group / Poznámka pro editory:

MALL Group je největší e-commerce skupina střední a východní Evropy, jejíž portfolio kombinuje čtyři hlavní oblasti: tradiční e-commerce, online prodej potravin, internetovou televizi a finanční služby pro internetové nakupování. Působí v devíti zemích a s více než dvěma tisící zaměstnanci nabízí své služby 90 milionům obyvatel střední a východní Evropy. V roce 2020 doručila svým zákazníkům více než 11 milionů objednávek. Strategií MALL Group je vytvořit kolem samotného nákupu celou platformu rozšiřujících služeb a funkcí, aby se stala synonymem pro e-commerce skupinu 21. století. Je spoluvlastněná investiční skupinou Rockaway Capital Jakuba Havrlanta, skupinou PPF a EC Investments Daniela Křetínského a Patrika Tkáče. Role řídícího akcionáře připadá skupině Rockaway.

Více informací na http://mallgroup.com/ a https://www.mall.cz/o-mall-group