Zákazníci portálu Pepa.cz získají ke každému zakoupenému voucheru druhý kupon s 25% slevou

Praha 28. června 2012 – Slevový portál Pepa.cz poskytuje svým klientům ke každému zakoupenému slevovému kuponu druhý kupon s 25% slevou na tutéž službu. Jeden z největších slevových obchodů na českém trhu nabízí slevy na zboží a služby především v oblasti cestování a ubytování, wellness, sportovních a relaxačních aktivit či gastronomie. (TZ)
Portál Pepa.cz je jediným slevovým obchodem v České republice, který svým zákazníkům garantuje ke každému zakoupenému voucheru bonus v podobě kuponu na slevu 25 %. Tuto slevu může zákazník použít při svém dalším nákupu téže služby.

„Právě nyní začínáme nabízet ty nejatraktivnější letní dovolené a pobytové zájezdy. Díky druhému zlevněnému voucheru mají zájemci možnost vychutnat si svoji letošní rekreaci opakovaně, aniž by přitom nějak mimořádně zatížili svůj rozpočet a aniž by zároveň museli rezignovat na požadovanou kvalitu avizovaných služeb,“ upozornil Petr Sýkora, marketingový ředitel portálu Pepa.cz.

Zajímavé nabídky a výhodné sezónní soutěže tvoří pravidelnou součást servisu, který obchod Pepa.cz svým zákazníkům přináší. Právě v těchto dnech proběhla Velká jarní soutěž, během níž obdrželi vybraní zájemci od portálu zdarma vouchery na exkluzivní dovolené a další mimořádné zážitky v celkové hodnotě 130 000 korun.

„Do této akce se zapojilo téměř 8 000 klientů, ti nejšťastnější od nás obdrželi voucher v hodnotě až 10 000 korun na pobytový zájezd do některého z lázeňských měst nebo na zámek,“ poznamenal Petr Sýkora a dodal: „Tyto soutěže chápeme nejenom jako zpestření nabídky, ale hlavně jde o způsob, jak můžeme našim zákazníkům poděkovat za jejich náklonnost. Také proto plánujeme podobné akce i do budoucna.“

O společnosti Pepa.cz:

Portál Pepa.cz na českém trhu působí od roku 2010 a patří do desítky největších tuzemských poskytovatelů hromadných slev. Nabízí slevy z oblasti wellness, cestování a ubytování, sportovních nebo relaxačních aktivit, gastronomie a řady dalších odvětví pro obyvatele 17 největších českých a moravských měst. Měsíčně prodá okolo 8000 kuponů a svým zákazníkům poskytuje v průměru 60% slevy. Společnost klade vysoký důraz na kvalitní služby, všechny nabízené kupony jsou proto automaticky pojištěny. Každým svým nákupem přispívá zákazník na dobročinné účely.