Praha, 24. červenec 2012 – Do ostrého provozu v těchto dnech vstoupil Skypicker, evropský vyhledávač letenek nízkonákladových společností. Na rozdíl od konkurenčních vyhledávačů se Skypicker (www.skypicker.com) zaměřuje především na cestující, kteří chtějí létat co nejlevněji, nevadí jim létat s přestupy nebo delší doba strávená na cestě. (TZ)
Skypicker se zaměřuje na početnou cílovou skupinu cestovatelů. „Náš typický uživatel je studentem nebo mladým cestovatelem, tzv. baťůžkářem (backpacker), má spoustu času a chce objevovat nová místa,“ říká Oliver Dlouhý, autor projektu Skypicker. „Na rozdíl od jiných vyhledávačů Skypicker pracuje ve velké míře s lety s přestupem. Kombinujeme akční nabídky mnoha nízkonákladových leteckých společností, takže zpáteční letenka zpravidla nestojí víc než večeře v trochu lepší restauraci.“
Ceny letů nalezených Skypickerem se obvykle pohybují mezi 10 a 50 eury (250-1250 Kč) za jednu letenku. Objevují se ale i letenky za 5 nebo i méně euro (125 Kč). Jedná se přitom o konečné ceny. Vybraný let nebo jejich kombinaci je možné si na webových stránkách Skypickeru jednoduše rezervovat a bezpečně zaplatit kreditní kartou.
Trh s letenkami
Evropské nízkonákladové aerolinky, jejichž lety Skypicker vyhledává a nabízí, přepravily v roce 2011 více než 300 milionů cestujících. Jak ukázal průzkum, který Skypicker realizoval mezi více než tisícem klientů levných aerolinek, zhruba čtvrtinu cestujících tvoří studenti a mladí cestovatelé. Cílem projektu Skypicker je stát se lídrem tohoto tržního sektoru. Skypicker.com je nyní k dispozici v češtině, angličtině a francouzštině, další evropské jazyky budou brzy následovat.
Public Relations
Partnerem projektu je mezinárodní síť komunikačních a PR agentur Whiteoaks International Network, kterou v České republice reprezentuje agentura Virklis. Úkolem Virklisu je představit Skypicker v České republice, na Slovensku a v Maďarsku a budovat všemi relevantními nástroji pozitivní obraz a image značky.