18. května 2021 – Praha, Česká republika – realme, nejrychleji rostoucí značka mobilních telefonů na světě, spouští od úterý 18. května v Česku prodej nového modelu realme 8 5G, který přichází s cenovkou nejdostupnějšího smartphonu podporujícího sítě páté generace. Start prodeje realme 8 5G bude ve znamení mimořádné bleskové akce, díky níž můžete ve všech významných prodejních kanálech získat do 20. května atraktivní model o 500 Kč levněji.
Hlavním důvodem, proč zvolit telefon realme 8 5G, je podpora sítí páté generace. Extrémně rychlé datové přenosy můžete vyzkoušet na čím dál větším množství míst v Česku a s novinkou od realme budou uživatelé na plynulejší surfování internetem vybaveni více než dobře.
Vše funguje hladce díky procesoru Dimensity 700 5G se 4GB nebo 8GB operační pamětí. realme 8 5G díky němu zvládá standardní 5G pásmo nebo překrytí 5G s Wi-Fi. Procesor byl navíc vyroben 7nm technologií, která umožní až o 30 % nižší spotřebu energie.
Na tento aspekt se realme zaměřilo důkladně, protože sítě 5G logicky spotřebovávají více energie. Kromě baterie s kapacitou 5000 mAh má model realme 8 5G také systém podpory 5G chytré úspory baterie. Inteligentní technologie dokáže vyhodnotit sílu signálu v okolí a sama o sobě přepíná z 5G sítě na 4G, čímž dokáže uspořit o 30 % energie víc než jiné 5G telefony.
realme 8 5G má navíc super pohotovostní režim, který lze zapnout, když kapacita baterie klesne pod požadovanou hodnotu. Výrobce udává, že po aktivaci při zbývajících 5 % kapacity lze s telefonem ještě dvě hodiny telefonovat nebo šest hodin poslouchat hudbu.
O značce realme
realme je značka, která se specializuje na poskytování kvalitních technologických produktů a služeb pod inspirativním heslem Dare to Leap. Produkty realme chtějí povzbudit mladé lidí ke ‘Skoku vpřed’ ve využívání nejnovějších technologií a designu. realme působí na 61 trhů po celém světě včetně Číny, jihovýchodní Asie, jižní Asie, Evropy, Ruska, Austrálie, Středního východu a Afriky a má globální základnu s více než 50 miliony uživatelů. Za 12 měsíců od vstupu na český trh se vypracoval do TOP 4 nejdodávanějších značek a dle dat výzkumné společnosti Canalys vykázal ohromující meziroční nárůst o 4104 procent.