Projekt Realiťák roku portálu Reality.iDNES.cz spustil nové seriály nejen o bydlení

Projekt Realiťák roku, který již čtvrtým rokem pořádá realitní portál Reality.iDNES.cz mediální skupiny MAFRA, nedávno uvedl dva zbrusu nové seriály. Prvním z nich je “Realiťák roku TVÁŘÍ v TVÁŘ”, který přináší sérii rozhovorů se zajímavými hosty a osobnostmi nejen z realitního trhu, a také s lidmi, kteří jsou nějakým způsobem spjati s projektem. Seriál “Pomáháme plnit sny o bydlení” je určen všem z řad široké veřejnosti, kteří právě stojí před řešením své bytové situace a potřebují erudovaného průvodce. Oba seriály se už po prvních odvysílaných dílech těší vysoké sledovanosti.

Seriál “Realiťák roku TVÁŘÍ v TVÁŘ”

Pravidelně si zve nejlepší realitní makléře z aktuálního i předchozích ročníků projektu Realiťák roku, porotce, partnery a další odborníky. Každé dva týdny se tak diváci či posluchači mohou těšit na zajímavé příběhy a rozhovory „mezi čtyřma očima“. 

Snažili jsme se odlišit od konkurence, zajímají nás nejen profesní otázky, ale i něco málo ze soukromí. Každý je jiný a pod vnější slupkou se dost často skrývají inspirativní příběhy a zajímavé osudy,” říká výkonný ředitel Reality.iDNES.cz Petr Makovský. 

Seriál můžete sledovat na síti Facebook a kanálu Youtube a také poslouchat v podcastové aplikaci Spotify.

Seriál “Pomáháme plnit sny o bydlení”

V jednotlivých dílech se zaměřuje na jednotlivé fáze realitního obchodu a společně s TOP makléři projektu Realiťák roku se snaží být rádcem a pomocníkem na cestě za vysněným bydlením. 

„Podle statistik se člověk do situace, kdy potřebuje prodat či koupit nemovitost, průměrně dostane pouze jednou až dvakrát za život. Proto je neznalost problematiky veliká a ze zkušeností víme, že právě díky tomu mohou lidé zbytečně přijít o nemalé finanční částky a dostat se do velkých problémů,” říká ředitelka projektu Monika Lukášová. 

Zkušení realitní makléři tak poradí, jak se s danou problematikou mohou lidé popasovat sami, případně je navedou, kdy je lepší obrátit se na odborníky. „Není ostuda přiznat si, že něčemu nerozumíme, jen je potřeba vědět, kam a na koho se obrátit. Ušetříme si tak starosti, peníze a v neposlední řadě čas,” uzavírá Monika Lukášová.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,2 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,5 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,02 milionu čtenářů, což představuje 56,8 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,5 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.