Praha, Česká republika (6. 8. 2012) – Společnost SAS, přední poskytovatel řešení v oblasti Business Analytics, Business Intelligence a Big Data, se rozhodla obnovit spolupráci s agenturou ConPro, která probíhala v letech 2009 – 2011. (TZ)
„Spolupráci se společností ConPro jsme měli vždy v dobré paměti. Známe schopnosti
i profesionální nasazení jejího týmu a rozhodli jsme se na tyto zkušenosti navázat. Kromě Public relations jsme rozšířili záběr naší vzájemné kooperace o oblast marketingu a reklamy,“ uvádí Jan Medřický, generální ředitel společnosti SAS Česká republika.
Úkolem agentury ConPro je kompletní zajištění PR aktivit, za které bude zodpovídat Petra Dvořáková, PR Managerka s bohatými zkušenostmi nejen s klienty z oblasti IT (například společnosti Sony Czech, Epson, CzechInvest nebo Arthur D. Little), budování povědomí
o společnosti a jejích sofistikovaných řešeních. K dalším cílům patří komunikace specifických firemních hodnot, jež společnost SAS nabízí a v neposlední řadě podpora v oblasti marketingových strategií. Synergii všech výše uvedených aktivit ConPro uplatní v přípravách na odborná setkání SAS Roadshows 2012, která SAS chystá v oblasti Customer Intelligence, Risk Management a Information Management na září a říjen tohoto roku.
„Společnost SAS je prestižní, největší soukromě vlastněnou softwarovou společností
na světě a my si velmi vážíme vzájemné spolupráce. O to více nás těší, že se SAS rozhodl rozšířit ji o další služby z našeho portfolia,“ dodává Helena Plívová, Managing Director společnosti ConPro.
O společnosti SAS
Společnost SAS Institute je celosvětovým předním dodavatelem řešení a služeb pro Business Analytics, Business Intelligence a Big Data. Jedná se o největší soukromě vlastněnou softwarovou společnost na světě, její stabilita a síla jsou podloženy trvalým nárůstem výnosů od založení v roce 1976, tedy po dobu více než 35 let. Přes 20 % z obratu společnosti investuje SAS každoročně do výzkumu a vývoje produktů. Výsledkem jsou moderní a inovativní řešení, která pomáhají celosvětově více jak 60 000 společnostem zlepšit výkon a vytvářet větší hodnotu díky realizaci lepších a rychlejších rozhodnutí. SAS dává zákazníkům THE POWER TO KNOW ®. V České republice vstoupila společnost SAS na trh v roce 1999. SAS Institute ČR se sídlem v Praze zaměstnává 50 lidí
a pracuje pro více než 70 zákazníků, především z oblasti bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikací, služeb a veřejné správy. Mezi klienty patří například T-Mobile, Telefonica O2, Česká pojišťovna, Česká spořitelna, Komerční banka, Raiffeisenbank a řada dalších.